Nej til statens berøvelse af asylansøgernes ejendele!

Quoted post

Holger Danske

#18 Tænk jer om før i skriver under

2015-12-10 23:41

Hvis dette er Danskernes ve og vel så ender det med et farvel til DANMARK

Det er på tide vi vågner op og bekæmper islam med alle midler før de helt har taget magten her

Vi i europa har før fordrevet muslimerne herfra så kan vi vel igen?

Til Syrerne Vi glemmer aldrig 4. februar 2006 hvad vil i her?

d 3. december 2015 stemte vi da lidt demokrati tilbage til folket lad os kæmpe for resten også

Danmark frit

 

  • Trods det at vi spiser mest svinekød i dette land, har politikerne tilladt at de fleste institutioner i København ikke serverer svinekød.
  • I de nye feltrationer til de danske soldater serveres ikke svinekød.
  • Specielle dage til muslimske kvinder i offentlige svømmehaller fordi de ikke må bade sammen med mænd.
  • Muslimske kvinder har fået lov til at sige nej til arbejde hvor de kommer i kontakt med mænd og svinekød når de aktiveres.
  • Der er nu også forældremøder hvor mænd ikke kan deltage fordi muslimske kvinder ikke må være alene til møde hvor mænd deltager.
  • Kors fjernes fra kapellerne fordi muslimer ikke må være døde og ligge under et kors.
  • Forhæng er sat op i offentlige svømmehaller og brusebade fordi fordi muslimske mænd ikke må vise sig nøgne overfor andre mænd.
  • Forfølgelse og chikane af homoseksuelle er dagligdag i vores hovedstad.
  • Jøder har måttet forlade Danmark pga. forfølgelse. Denne chikane af bøsser og jøder er direkte korandikteret.
  • Muslimske politikere chikaneres af muslimer fordi muslimer ikke må tro på demokratiet men kun på deres guds love.
  • Næsten alt fjerkræ halalslagtes.
  • I supermarkeder sælges oksekød der er halalslagtet men ikke mærket som halalslagtet.
  • Det er troende muslimer der står i spidsen for de fleste af de udenlandske bander der spreder død, vold og afpresninger over hovedstadsområdet.
  • Danske kvinder og piger bliver kaldt dansker-ludere
  • Danske kvinder og piger bliver voldtaget fordi de er vantro i muslimernes øjne.
  • Den sidste provokation fra islams side i Danmark er en kæmpe-moske på Vibevej i København med minareter finansieret af Irans præstestyre. Usigeligt dumme lokalpolitikere har godkendt byggeriet.

Svar

S. Albertsson
Underskriftindsamleren

#27 Re: Tænk jer om før i skriver under

2015-12-11 08:29:24

#18: Holger Danske - Tænk jer om før i skriver under 

Godmorgen Holger,

Så vi gik jeg endelig overstået morgenens gøremål, og sidder nu med en dejlig kop kaffe. Drikker du selv kaffe? Jeg ved snart ikke hvad jeg foretrækker, men sådan en god sort kop kaffe - Dét er altså bare godt sådan en morgen at vågne på! :)

Det var spændende at læse dit indlæg her. Noget af en øjenåbner. Det ville være super, hvis du havde mulighed for lige at lægge et par links ind, med nogle henvisninger til hvor du har de fakta fra. Og nu jeg har dig ville jeg da lige høre dig ad, Holger. Når du skriver at islam skal bekæmpes 'med alle midler', er det så både med politiske initiativer, der ad demokratiske veje bliver implementeret samt ikke-demokratiske initiativer, hvor man tyr til vold? Vil du være sød og afklare det lidt, det er nemlig ikke lige til at læse. Og skelner du egentlig mellem islam og islamisme? Mange spørgsmål jeg ved det, sorry Holger! Jeg har altid været den nysgerrige type. Lidt ligesom vores kat.

Og hey! Så fandt vi da også noget vi er enige om. Jeg er også for, at vi bibeholder retsforbeholdet, men jeg synes det er svære at sige 'ja' eller 'nej' til det hele. Jeg er ikke så meget for en så ekstrem centralisering af beslutningsprocesserne, og overordnet synes jeg faktisk at demokratitet skal flyttes endnu tættere på mennesker, og involvere dem endnu mere end det nuværende repræsentative demokrati. Det er også mest i civilsamfundet, at man ser solidariske strømninger, som vi - efter min mening - godt kunne bruge noget mere af. Og når Danmark alligevel ikke vil være med i en fælles løsning på asylområdet, ja så er det jo bare ego hele vejen til Bruxelles, og det er da lidt fjollet. Sjovt, at vi lige skulle være enige om retsforbeholdet, hva? :-)

Phu ha, nu begynder det at tordne. Tror lige jeg snupper en pebernød.

Vi snakkes, Holger.

Danmark pommes frites!

Luna Bødker

#195 Re: Tænk jer om før i skriver under

2015-12-18 08:38:57

#18: Holger Danske - Tænk jer om før i skriver under 

 Holger, jeg vil lige nævne, at det med bøsser og jøder har stået på, længe før der kom muslimer til Danmark. Fremmedhad, om det så er imod muslimer, bøsser, lesbiske, jøder eller handikappede er ikke en ny ting i Danmark, desværre, og det er slet ikke skabt af islam. Læs du biblen engang, den kan også tolkes på mange forskellige måder. Jeg tør væde med, at der også et eller andet sted i biblen, hvor ved jeg ikke. Jeg er så pære dansk, som jeg kan blive og jeg deler ikke dine holdninger.

Skulle vi ikke stoppe med at pege fingre af de mennesker, der bare skiller sig det mindste ud, om det så er deres religion, livsstil, seksualitet eller genfejl der gør, at nogle mennesker ikke mener at de bør være nogen steder?

Ja, mit navn er mit rigtige navn, jeg er ikke bange for at stå ved mine holdninger som dansker imod raceadskillelse, razisme og fremmedhad. Don't judge a book by it's cover.

 

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2015-12-18 17:40:27