Nej til statens berøvelse af asylansøgernes ejendele!

Quoted post

Hanne Fischer

#9 Re: Re: Re:

2015-12-10 18:58

#7: S. Albertsson - Re: Re:  

 Kære Hr? Albertsson. Jeg kan faktisk bevise mine påstande. Herboende udlændinge i Århus, er tildelt pension og anden offentlig forsørgelse. Det er senere kommet frem, at FEks. en af dem på listen over bedragere, var minister i Tyrkiet, havde løn i Tyrkiet, og flere ejendomme. Du kan jo prøve selv at undersøge det, enten ved kommunen, som jo nok ikke vil svare, eller måske ved en af byens aviser. Desuden er flere her, under falske navne. Jeg ville ikke fremsætte urigtige påstande, hvis der ikke var hold i dem. Jeg er bare træt af, at blive kaldt racist og andre saftige ytringer, blot fordi, jeg gerne vil vore egne borgere, skal behandles ordentligt, før vi forsørger resten af verden. Tak fordi du kom frem med navn, og jeg vil ihvertfald ikke genere dig, men bare også give min mening. 

Svar

S. Albertsson

#13 Re: Re: Re: Re:

2015-12-10 20:00:50

#9: Hanne Fischer - Re: Re: Re:  

 Kære Hanne

Tak for dit svar. Jeg kunne ikke drømme om at kalde dig racist. Jeg mener ikke det fremmer noget som helst.

Det kan være svært at manøvrere i dagens mediebillede, da både medier og politikere har meget svært ved ikke at give os et billede af, at alle flygtninge enten vil tage vores penge eller skade os. Det er med til at skabe stor splid, og det får os til at glemme, at vi først og fremmest har med mennesker at gøre. Også børn. Personen du nævner fra Tyrkiet har jeg ikke hørt om, det ville dog være mærkeligt hvis han var flygtning. Det er meget få der flygter fra Tyrkiet, og hvis de gør, så er det på grund af en regering, der fængsler journalister for at bruge sin presse- og ytringsfrihed. 

Jeg forstår at du har dine borgere på hjerte, og det er vigtigt. Jeg mener ikke at vi er nødsaget til at gå på kompromis med danskernes velbefindende i beslutningen om at undlade at beslaglægge flygtninges ejendele. Tror du inderst inde, at vi får det bedre af at tage deres ejendom?

Tak for dit svar.

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2015-12-18 00:31:20


Thomas Hauge

#251 Re: Re: Re: Re:

2015-12-18 17:07:48

#9: Hanne Fischer - Re: Re: Re:  

 Fremsætter du kun urigtige påstande, såfremt der er hold i dem?

.... altså du lyver kun når du har bevis for det du siger.

Mathiaes

#341 Re: Re: Re: Re:

2015-12-19 10:03:01

#9: Hanne Fischer - Re: Re: Re:  

 Hanne, 

Et godt trick til at stoppe de onde nedladende kommentarer om racisme, det er simpelthen at holde op med at antage at alle muslimer er noget som du tror. Alle jer, og det mener jeg virkeligt, er simpelthen så dumme at høre på. Hvis det ene problem ikke er reelt, så har i tyve andre latterlige problemer.

Du lever med et verdensbillede hvor Danmark er det bedste land i verden. Tag dig sammen. Virkelig, hvad er dit problem? Jeg har personligt haft flere problemer med uintelligente Danskere end jeg har haft med muslimer, og jeg er vokset op på Nørrebro.

Jeg ved ikke hvad du er så bange for, men det er nok frygten der holder dig i gang - i det, at det giver dig en følelse af at du har signifikant værdi til det danske samfund. Danmarks vogtere. Du er ikke min vogter, du er bare endnu en idiot som tror man kan sige alt man vil, bare fordi du er på nettet.

Kravl ned i din kælder, byg en dommedags hule, pas dig selv og lad os andre være