Nej til statens berøvelse af asylansøgernes ejendele!

Quoted post

Hanne Fischer Århus

#5 Re:

2015-12-10 18:03

#3: -  

 Mange af disse såkaldte flygtninge, har ufattelige rigdomme, i guld, i smykker af guld, ejendomme osv. Du og Allahs lejesvende, døber pr automatik stakler og flygtninge. Hvis de har resurser, jamen så er det da logik for alle danskere med hjerne, at de IKKe er stakler, som samfundet skal forsørge i hoved og røv. Var du en ægte flygtning, søgte du sgu da asyl, idet første land du ankom til. 

Svar

S. Albertsson
Underskriftindsamleren

#7 Re: Re:

2015-12-10 18:16:10

#5: Hanne Fischer Århus - Re:  

Kære Hanne

Det er blot påstande, som du kommer med. Du er velkommen til at dokumentere dem, hvis du skulle ligge inde med sådanne oplysninger om ufattelige rigdomme.

Det er hverken min eller din opgave at døbe nogen en flytning. Det er myndighedernes opgave at afgøre hvem der flygter fra krige og hvem der ikke gør. Spørgsmålet er så, hvis du mødte en flygtning, som det første ville tage dennes ejendele.

For øvrigt har Allah slet ikke bedt om denne underskriftsindsamling. Han har ikke været i kontakt, og jeg tror faktisk ikke, at han eksisterer.

God aften.


Gæst

#146 Re: Re:

2015-12-16 17:42:50

#5: Hanne Fischer Århus - Re:  

Kære Hanne Fischer

Lad os antage at disse flytgninge "har ufattelige rigdomme, i guld, i smykker af guld, ejendomme". Er det så ikke ufatteligt dumt at lave en lov, ifølge hvilken disse ting bliver taget fra dem?

Det er da logik for alle danskere, særlig dem med hjerne, at når man pakker sin sparsomme bagage som flygtning, så lader man ting blive hjemme, som man ikke får brug for. Ergo lader de disse "ufattelige rigdomme" blive liggende derhjemme.

Det er bare synd, at over halvdelen af vores folketingsmedlemmer ikke er danskere med hjerne. Eller hjerte.

 

Anne P

#199 Re: Re:

2015-12-18 09:03:41

#5: Hanne Fischer Århus - Re:  

 Jeg skammer mig over at der findes danskere som dig, der kan få sig selv til at tænke på den måde!! Synes du skal begynde at kigge dig selv i spejlet i ny og næ, og så indse hvor ufattelig egoistisk du fremstår med den tankegang!! FØJ!!!


Gæst

#246 Re: Re:

2015-12-18 16:36:21

#5: Hanne Fischer Århus - Re:  

Hanne - tag lige sølvpapirshatten af. Luk computeren og prøv at lade være med, at danne dit billede af verden gennem Facebook.

Jette HOffmann

#264 Re: Re:

2015-12-18 18:16:32

#5: Hanne Fischer Århus - Re:  

 Mange HAVDE store rigdomme. De fleste har intet tilbage. Har så meget at sige til de mange hundrede flygtninge, som jeg kender, men ud fra din retorik er det tydeligt, at de ikke kan betale sig at argumentere for, at du tager fejl.