Luk de danske grænser NU!

Quoted post

LukDemDogInd

#132 Re:

2015-09-23 10:58

#1: -  

 I er jo alle sammen sindsyge, vi taler ikke om dyr, men om mennesker, der er præcis lige som jer. Skaf jer et liv.

Svar


Gæst

#172 Re:

2015-09-24 15:44:21

#132: LukDemDogInd - Re:  

 Jeg forsvarer hellere mit land, end jeg lader en invasion af muslimer overtage, og lave landet om, til et islamisk styre. Så får du dig nemlig ikke noget liv. Ihvertfald ikke som du kender det nu

Thomas Danske

#182 Re: Re:

2015-09-25 10:24:53

#132: LukDemDogInd - Re:  

 Hvad er det dog noget fis.. som om det har noget med hvem det er.. der er flere elementer der spiller ind.. økonomi og landets sikkerhed en nogle af dem der med sikkerhed er under pres..

Personligt er det da forfærdeligt for de stakkels børn og kvinder, men de mænd der kommer her op skal bare smides på det første fly for at redde deres land..

Ja så der nogen der siger at vi selv er ude om det, men det er ikke sand, for Danmark og vesten har ikke ført i krig i syrien, før nu. 

Desuden kan jeg ikke se hvorfor vi skal hjælpe en befolkning der for nogle år siden med største glæde brændte det danske flag af inkl en ambassade 

Borgere af Danmark der hjælper flygtninge ind i landet og videre, burde straffes for landsforræderi, især når vi står med den chance af vi desværre kan få hevet nogle møelementer her til norden der udelukket kommer for at sprede terror i Norden., når den dag kommet,  burde samle borgere der har hjulpet flygtninge blive dømt den hårdeste straf


Gæst

#1058 Re: Re:

2016-04-25 03:05:00

#132: LukDemDogInd - Re:  

 Har sgu et liv, men det har jeg/vi ikke, hvis invasionen af muslimer fortsætter... Læser du kun børne bøger og ser drømme tv: paradise hotel, Robinson, helges skønne haver og hjørne bjørne... Vil 1000 gange hellere lukke dyr ind, end dine voldtægts venner, der vil snitte halsen over på os RIGTIGE danskere. Hvis du er så vild med dem, så tag ned til deres land/e... Og se hvordan dét vil gå dig... Fatsvage væmligboer...


Gæst

#1103 Re: Re:

2016-05-04 15:12:17

#132: LukDemDogInd - Re:  

 Du må da have en hjerneskade, ser du da ikke, at muslimerne underminerer vores lands normer? De bor i parallel samfund, og lever efter stenalder love, stene kvinder , kvinder skal lade manden få sex, selvom han banker hende? De er på livslang forsørgelse , og deres afkom ligeledes. De milliarder, kunne have givet vore egne ældre, en anstændig alderdom på plejehjemmene, og vore skoler en ordentlig økonomi. I mine øjne, er du en landsforræder, som med glæde underminer dit land. Før muslimerne kom, var der ikke bande grupperinger, skyderier hvor folk dør, knivstikkeri er også hverdag nu, osv., osv. Vi har sendt penge i mange årtier, enorme beløb, men ingen har nogensinde vist bare lidt taknemmelighed, tværtom. Rejs du til deres lande, og hjælp dem der, med DINE egne penge. Du bliver nok slagtet inde en uge.

FuckMuslimer

#1144 Re: Re:

2016-06-01 10:32:38

#132: LukDemDogInd - Re:  

 F*cking venligboer. 

Holger Danske

#1675 Re: Re:

2017-04-12 19:52:45

#132: LukDemDogInd - Re:  

Sorry men de er jo heller ikke andet end dyr UD MED DET PAK

Eller ønsker du også det skal ske i Danmark som i Nice Berlin og nu også i Stokholm?

Det har jo heletiden været deres mening at de med vold skulle overtage EU. Og desværre med vores uduelige politikkeres hjælp. 

Hvis du ikke er blind så må du da se det samme som os andre unge mænd, hvorfor flygter de og lader deres kvinder blive hjemme, i stedet for at kæmpe for deres eget land. Medens vore unge mænd og kvinder skal kæmpe deres sag eller komme hjem i kister.

Vores egne soldater havde været mere tjent med at passe på vore egne grænser i stedet for at kæmpe deres sag.

Danmark frit og helst helt muslim fri.

Benny

#1693 Re: Re:

2017-07-02 18:11:16

#132: LukDemDogInd - Re:  

 Hvad har du i mod dyr? :-D

Ok hvad om at du fjerner låsen på din hoveddør for alle dem der ude er jo mennesker lige som dig!

Folk der går ind for åbne grænser burde handle efter deres dyder.