Luk de danske grænser NU!

Danskerne blev snydt, da vi kom med i Schengen med løfter om skarp bevogtning af EUs ydre grænser.

Hvis ikke vi har de ydre grænser som en sikkerhed for illegal indvandring og migration, så er ideen med Schengen-samarbejdet forsvundet, og så er vi jo inden for Schengen nødt til at etablere vores egen grænsebevogtning.

I tusindvis strømmer flygtninge og migranter ind over grænserne til Ungarn, Grækenland og Italien, som var sat til at kontrollere EUs ydergrænser. Ideen med Schengen og det grænseløse Europa var at nedlægge grænsekontrollen mellem landene og til gengæld opretholde solide bevogtede ydergrænser, der hvor Schengen ophører.

Det Europa oplever i disse måneder, er udtryk for et gigantisk svigt over for de løfter, der blev givet, da Danmark i 2001 kom med i Schengen­.

Det var det, der var selve salgsargumentet. Danmarks grænse blev så at sige bare flyttet, og det skulle blive så godt det hele, fik vi forklaret.

Men det blev det ikke. Ungarn ved Schengens ydergrænser gør nu et behjertet forsøg på at håndhæve aftalen. Og det de gør er blot at overholde deres forpligtelse i forhold til Schengen. De forsvarer Schengens ydre grænser, og det, de møder, er hån, foragt og vrede.

Nu er der kun tilbage, at Nationalstaterne, deriblandt Danmark, tager konsekvensen af dette svigt, og smækker egne grænser eftertrykkelig i.

Gå ind på nedenstående link -
Skriv under ved at udfylde formularen -
Husk at bekræfte din underskrift via link i den email, du efterfølgende modtager.

Du kan også følge os på Facebook: