Afskaf flygtninges retskrav på boliger

Quoted post


Gæst

#4

2015-09-13 10:29

Har selv stået i situationen med to for tidligt fødte babyer og være boligløs.  Der var et hus hvor der boede flygtninge, efter 3 måneder fik de en lejlighed. Jeg blev forslået at der kunne laves en tvangsfjernelse af mine babyer, så havde de da et sted at bo!

 

Svar


Gæst

#5 Re:

2015-09-13 11:23:55

#4: -  

 Tak for din kommentar, den siger alt, har hørt fra flere der har stået i den situationen, og blevet behandlet på den forfærdelige måde, derfor er din kommentar meget vigtig.

Tex Giphardt
Hokkerup

#130 Re:

2015-11-06 14:38:21

#4: -  

Jeg vil også sige mange tak for din kommentar, det er vigtigt at få ud, hvordan vi Danskere bliver sat til side, i forhold til disse migranter, selvom vi har ret til at være i vores land og vores situationer er værre, så virker systemet bare ikke for os.

Jeg kender en ung pige på 19 år, som har haft lejlighed i et kvarter hvor disse flygtninge nu er ved at bosætte sig, hun havde boet der i et havlt år, men er nu flyttet hjem til sine forældre igen, fordi hun ikke tør være der. I hendes opgang blev der brændt en lejlighed af, fordi migranterne ville brænde Danskerne ude, så de kunne få få de resterende brugbare lejligheder. Biler blev smadret og det samme med folks cykler, det kan simpelthen ikke have sin rigtighed, at vi Danskere skal flygte fra vores hjem, fordi disse "skabninger" får lov at opføre sig sådan og få alt hvad de vil have, på bekostning af Danskernes liv og tryghed.

Sol

#267 Re:

2016-02-11 09:23:38

#4: -  

 Ej hvor sygt, at foreslå tvangsfjerning. 


Gæst

#301 Re:

2016-03-04 22:52:03

#4: -  

 Typisk skrankepavesvar

jap

#350 Re:

2016-03-28 15:17:37

#4: -  det er da noget forbandet svineri..  Danskere har ikke længere førsteprioritet i vor eget land..  Din historie er desværre ikke den eneste af den slags svineri.. Og det er så vigtigt at netop de historier kommer ud..  Ikke kun til politikerne,  for de er i og for sig pisse ligeglade med os,  men ud til hr og fru danmark, så de kan se hvad der er ved og ske og er sket med vort land...