Afskaf flygtninges retskrav på boliger

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Afskaf flygtninges retskrav på boliger.

Holger Danske

#251 Re:

2016-01-30 11:56

#247: Hanne Fischer -  

Ikke kun boliger de skal have, men også industrien skal have en mulighed for at få billig arbejdskraft, ved at der skal forhandles en indsluslingsløn på plads for dem, altså skal industrien have lov til at fyrer Dansk arbejdskraft og så kunne får en indvandre/migrant for billiger penge.

Det går helt galt her hvis det fortsætter

Luk grænsen nu, før det er for sent.

Danmark frit 

Hanne Fischer

#252 Re: Re:

2016-01-30 12:06

#251: Holger Danske - Re:  

 Som altid har du ret Holger, hvad fanden er der galt i hovedet på dem? Hvordan kan man nedgøre sine egne landsmænd, på den måde? De radikale ville ikke eksistere, som parti, hvis ikke nogle danskere, havde gjort den fejl, at stemme dem ind i tinget. Hvor mange danskere, skal vi være, for at komme til orde, jeg vil ikke trædes på, af levebrøds politikkere, som gør os til andenrangs borgere i vores eget land. Os, som har skabt den vældfærd, som nu kun gives til muslimer.


Gæst

#253

2016-01-30 18:38

vi har ikke plads til flere borgere i mit kvater

Gæst

#254

2016-01-31 14:18

forde danskerne også mangler bilige lejligheder men prisen stiger og stiger grundet mangler på billige lejligheder

Gæst

#255

2016-02-04 20:20

Alle skal være lige til boligforeningerne, og ikke kunne springe køen over, hvorfor har man ellers en venteliste på boliger, og betaler for at være aktiv søgende?

Gæst

#256

2016-02-06 00:13

Den regering må sgu vågne op, hjælp vores egne først og fremmest

Gæst

#257

2016-02-06 11:16

Fordi danskerne skal selvfølgelig ha' førsteret.

Gæst

#258

2016-02-06 16:03

Danskere skal have 1. Ret til boligerne
det er vigtigt at sørge for landets statsborger - det er ikk logisk at vi danskere skal skubbes til side, krigen har Intet med Danmark, at gøre og krigsramte flygtninge skal hjem igen på et tidspunkt, emigranter ud da det er på tide at anerkende de er til skade for Danmark !
Træt!

#259

2016-02-06 16:18

Fordi de er IKKE såkaldte, stakkels, undertrykte, forfulgte, fattige, krigshærgede flygtninge, men simple parasitter der ikke gider arbejde hvor de kom fra.

 

De kan betale menneskesmuglere op til 70-100.000 kroner, pr. person.

 

De er rejst igennem 4-5-7 andre lande hvor der er fred, men der skulle de jo nok arbejde for pengene.

De får boliger foran alle andre, med ALT betalt. fra indskud til møbler, husleje, vand, varme  strøm, som de bruger løs af (hvad med miljøet i øvrigt?).

 

Og til trods for at mange af dem er arbejdsløse, så er der råd (og åbenbart tilladelse fra systemet) til store biler (iøvrigt mere forurening), som danskere ikke må have, ingen værdier over 10.000.

 

De larmer som ind i h......, er bedøvende ligeglade med reglementer, og lever stadig efter deres indavlede middelalder familieklans traditioner, den mentalitet der har skabt det de påstår de er flygtet fra!

 

 Mange af dem er retarderede, psykopater, paranoid skizofrene, ADHD i ekstrem grad, eller bare dovne.

 

De påstår de har krigstraumer, og dårlig ryg. Det får de en pension på, en pension som syge danskere idag IKKE kan få medmindre de er ved at dø, eller er bundet til en kørestol.

 

Det underlige er at deres børn (som de yngler løs af) åbenbart er født med disse krigstraumer, og dårlig ryg.

 

Til trods for disse traumer er det dem der fyre de fleste og største bomber af i de sociale boliger, måneder før og efter nytår.

 

Holger Danske

#260 Re: Re: Re:

2016-02-07 21:53

#252: Hanne Fischer - Re: Re:  

Det bliver meget være nu når de vil have dem alle i arbejde jeg kan godt forstå industrien jubler gratis arbejdeskraft. Det må være på tide vi får de pampere der sidder inde på Chr.borg smidt på porten de har helt miste føleingen med hvad Danskerne ønsker for velfærdsturisterne.

Hvorfor i alverden skulle vi integrere de fattigdomsmigranter der kommer nu? Kun 27% kommer fra Irak og Syrien

Resten er slet ikke flygtninge, de kommer fra Kosovo, Albanien, Pakistan, Afrika, nogle som ikke har den fjerneste tilknytning eller ret til Danmark. Altså ikke andet end velfærdsturister/ lykkeriddere.

Det bliver danmarks undergang hvis det sker.  

Nej de burde samles i lejre og måske lærer deres modersmål og ikke andet  og så snart der er en bedring i deres land så hjem med dem

Jeg gad godt se en statestik på dem der kom her op i 70'erne og deres efterkommer hvor mange af dem der er velintegreret? det de lettest kan er bruge vold hvis de ikke får det som de vil have det.

 

Luk så grænsen nu, før det er for sent.

Danmark frit.

Holger Danske

#261 Re: Re: Re:

2016-02-08 18:50

 

#252: Hanne Fischer - Re: Re:  

Ikke kun de radikale men de fleste politikkere se bare her

Poul Nielson, energiminister under den socialdemokratiske regering i 70′erne, kom glædesstrålende hjem til København og viftede med aftalen i Københavns lufthavn. Aftalen i hus!

Af dokumenter fra EF fremgår det, at man i kølvandet på oliekrisen i 1973 på højeste plan lovede de arabiske lande at importere islamisk arbejdskraft og fødselsoverskud gennem familiesammenføring, samt at udbrede og informere om islamisk kultur, religion og sprog i Europa til gengæld for regelmæssige, prisstabile olieleverancer.

Disse aftaler blev hemmeligholdt for de europæiske befolkninger, da man ikke mente, at demokratiet var gavnligt på dette område. Man mente, at befolkningerne ville sætte sig til modværge. Aftalerne fik navnet DEN EUROPÆISK–ARABISKE DIALOG og blev indledt i København som følge af oliekrisen i 1973 og efter pres fra de arabiske lande, især Saudi-Arabien, som ønskede islam udbredt over Europa som modydelse for at genoptage olieleverancerne til Vesten.

Luk grænsen nu, før det er for sent

Danmark frit

 


Gæst

#262

2016-02-09 09:59

Det er forkasteligt at Danskere ikke kan få et sted at bo, men flygtninge skal og har krav på en bolig. Hvad fan... bilder de sig ind

Gæst

#263

2016-02-10 20:29

De skal ikke anvises bolig, de er kun på kort visit.
Hanne fischer

#264 Re:

2016-02-10 21:08

#263: -  

 Nemlig. De kan anvises den hurtigste vej tilbage, hvor de kom fra. 


Gæst

#265

2016-02-10 23:21

Fordi det er hamrende uretfærdig ,at vores egne ikke kan få en bolig at bo i ,uden at skulle betale hele deres us på det ,så vi må give dem ,til at leve for ,SÅ høj løn har man sgu ikke som henholdvis rengøringsassistent og montør ,derfor ,

Gæst

#266

2016-02-11 07:42

Fordi jeg har været uden bolig siden 16 aug selvom jeg er i arbejde og har børn som jeg ikke kan have samkvem med lider af en depression og har været indlagt på psykiatrisk hospital går til psykolog så er det ikke i orden at de bare kommer og skal have bolig jeg har betalt skat siden jeg var 14 år og jeg skal bare stå på gaden og lade min sygdom blive værre det er sgu ikke i orden Danmark
Sol

#267 Re:

2016-02-11 09:23

#4: -  

 Ej hvor sygt, at foreslå tvangsfjerning. 


Gæst

#268

2016-02-11 14:00

Fordi de skal retur til deres hjemland.

Gæst

#269

2016-02-11 22:25

Der må være lige ret for alle

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2016-02-12 19:50



Gæst

#271

2016-02-14 15:16

Har man ikke orden i eget hus, så er der hverken råd eller etisk overskud til at hjælpe andre og politikerne kan ikke tillade sig, at tage af de indbetalte skatter der tilhøre et folk for så at give ud til nogen eller noget vi ikke er forpligtiget til at acceptere. Man skal starte ved sig selv, sørge for, at man har det godt, så har man også et overskud til at gøre det godt for andre, det gælder også kollektiv.
AndersH

#272

2016-02-15 16:40

Jeg er hjemløs og har været det i 2 år. Det blev jeg efter en advokat stak af med mine penge og jeg måtte sælge mit hjem for at betale den gæld, som dette afstedkom.

Vedkommende blev dømt for dette, men modtog kun en bøde. Det er rimelig uretfærdigt, hvorfor jeg har måtte flytte til udlandet, hvilket gør mig til "de facto" flygtning FRA Danmark. Men jeg oplever ikke de samme rettigheder som de flygtninge der ankommer til Danmark. At komunerne i praksis, må anvise de boliger de råder over til flygtninge fremfor danskere, er det som økonomer kalder for Pareto ineffeciense. Det er et anerkendt makorøkonomisk begreb, der betyder et tab af "velfærd" for en gruppe i samfundet til fordel for en anden.


Gæst

#273

2016-02-15 20:38

Det kan simpelt hen ikke være rigtigt, at danske statsborgere skal stilles ringere end udefra kommende fremmede, i forbindelse med muligheden for at få en lejlighed stillet til rådighed. Her er der virkeligt noget som er løbet af sporet for vore politikere!!.

Gæst

#274

2016-02-16 11:34

Jeg underskriver fordi danskernes rettigheder i alle forhold bliver trådt under fode når det drejer sig om flygtninge/indvandrere, som åbenbart skal nusses om. Det samme må siges omkring retten til et arbejde.

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2016-02-19 14:27