Afskaf flygtninges retskrav på boliger
Kontakt forfatteren af dette andragende
Det kan ikke være rigtigt at os danskere kommer i anden række og det er jo inden for ALT.
Har selv oplevet en gang hvor jeg manglede en bolig. Der kunne jeg ikke få hjælp selvom jeg også havde en datter, men jeg kunne få en liste over steder hvor jeg kunne skrive mig op ( hvilket jeg også selv skulle betale for ).
Jeg havde skrevet en kommentar, men det blev slettet fordi jeg brugte ordet ra""isme. Håber i forstår, hvad der skal stå. Jeg tillod mig at skrive, at jeg er træt af at blive kaldt ra""ist, fordi jeg mener, at de goder vi har skabt gennem mange mange år, bør komme danskerne til gode og ikke mennesker, som ikke regner os for andet end skaffedyr, så de kan få og få, uden at have gjort noget for vores land.
Re:
Jeg vil også sige mange tak for din kommentar, det er vigtigt at få ud, hvordan vi Danskere bliver sat til side, i forhold til disse migranter, selvom vi har ret til at være i vores land og vores situationer er værre, så virker systemet bare ikke for os.
Jeg kender en ung pige på 19 år, som har haft lejlighed i et kvarter hvor disse flygtninge nu er ved at bosætte sig, hun havde boet der i et havlt år, men er nu flyttet hjem til sine forældre igen, fordi hun ikke tør være der. I hendes opgang blev der brændt en lejlighed af, fordi migranterne ville brænde Danskerne ude, så de kunne få få de resterende brugbare lejligheder. Biler blev smadret og det samme med folks cykler, det kan simpelthen ikke have sin rigtighed, at vi Danskere skal flygte fra vores hjem, fordi disse "skabninger" får lov at opføre sig sådan og få alt hvad de vil have, på bekostning af Danskernes liv og tryghed.
Jeg skriver under i håbet om at det her kan ordnes på en fredelig måde.
Mvh,
Flemming Johannesen.
Danskerne skal have det samme retskrav. Men det har de ikke. Højst urimeligt. Det kan ikke være rigtigt, at folk udefra har krav på noget landets borgere ingen gang har. Så jeg er enig afskaf det retskrav til flygtninge. Der har lige været brand i Hillerød hvor 100 mennesker nu er boligløs, kommunen og forsikrings selskaberne kan ikke skaffe dem nye boliger for der er ingen ledige boliger . De er givet til flygtningene grundet lovgivningen. Vågn nu op Danmark.
Jeg havde haft et boligbrev i 21 år, fik ikke reageret på den nye lov om, at skulle betale 100 kr, blev slettet, og har nu ikke en chance for en lejlighed igen. Jeg siger bare, hold kæft hvor er det hele råddent. Vi danskere skal holde kæft og betale, og stille os bag i køen. Jeg er træt af, at være skaffedyr, for de muslimske lande.
This comment has been removed by the author of the petition.
Reason for the removal: upassende indhold
This comment has been removed by the person who wrote it.
| This discussion has been closed. |