Afskaf flygtninges retskrav på boliger

Quoted post


Gæst

#1

2015-09-10 18:18

100 % opbakning til det. Der burde laves 2 kæmpe store flygtningelejre. En til dem som bliver afvist og en til de rigtige flygtninge. Der kan de så bo indtil de kan retuneres til et sted i nærheden af deres eget land. Er billigt for os skatteydere og så kommer der nok ikke så mange flygtninge mere.

Svar


Gæst

#187 Re:

2016-01-06 20:10:05

#1: -  

 Forestil dig lige, at det var dig, der havde været nødt til at flygte fra død og ødelæggelse. 


Gæst

#195 Re:

2016-01-09 11:18:30

#1: -  

 


Gæst

#436 Re:

2016-08-23 06:27:35

#1: -  

 Den ide er jeg med på


Gæst

#439 Re:

2016-08-25 11:43:07

#1: -  

Hvor er det sørgeligt at læse alle kommentar herinde.

Stort set alle vil have en forandring i Danmark. Grænserne skal lukkes og muslimerne skal ud, danskerene skal først i køen, etc. Og jeg er helt enig!

Men der er ingen af jer som er parat til at gøre noget ved problemerne!

I er alle sammen bare en flok curling børn som tror det hjælper at lave en underskrift indsamling!

Hvorfor er de største demonstrationer lavet af ”flygtninge” som ikke er tilfredse med maden og de boliger de får stillet gratis til rådighed? Fordi ”Flygtninge” er parat til at gå hele vejen for at få det de vil have.

Den danske befolkning er ikke en gang parat til at lave en demonstration eller kæmpe for det som er deres. De har for travlt med at lave ligegyldige underskriftindsamlinger og spille Pokemon.

I skylder skylden på politikerne. Men fakta er – når politikerne ikke gør som befolkningen vil have, så må befolkningen rejse sig og selv gøre noget.

Tænk jer, Danmark var en gang besat og nu sker det igen. Og alle sidder bare og glor mens det sker!

Den danske befolkning er en curling befolkning som får som fortjent!

Og nej – jeg bor heldigvis ikke i Danmark mere og kommer heller aldrig til det igen. Danmark har intet at tilbyde mere!

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2016-10-09 06:50:23


Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2016-10-22 10:26:42