Afskaf flygtninges retskrav på boliger

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Afskaf flygtninges retskrav på boliger.


Gæst

#176

2015-12-23 13:05

Danskerne har førsteret til boliger ❤️

Gæst

#177

2015-12-24 09:26

Underligt, forargeligt at vi danskere ikke har naturligt retskrav på lejeboligerne . Umuligt for dansker at få en lejelejlighed. Helt uacceptabelt

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2015-12-25 13:23



Gæst

#179

2015-12-25 18:06

Det må da være danskerne der skal stå øverst på boliglisterne..jeg mangler selv en lejlighed i Kbh

Gæst

#180

2015-12-26 23:13

Flygtningene i DK er ikke reelle flygtninge - de er rejst op gennem Europa - flere med penge på lommen. De er kommet i hobetal som en invasion. Naturligt vi hjælper - men ikke flere her; men der. Der i lejre/baser, hvor de kommer fra - hvor klimaet passer dem,hvor de kan beskyttes. Og hor de kan sproget. At disse menneskeflokke kan have retskrav på boliger er helt ude af almindelig fornuft. Dem vi har kan huses i centre,barakker .... og mange nedlagte ejendomme er inddraget. Telte kan opvarmes og som vore soldater ude,kan imigranter vel også for en tid affinde sig med ly og beskyttelse ! Danske borgere har betalt skat hele livet .... naturligvis skal danske borgere ikke tilsidesættes ! Disse mange mænd,der kommer er friske,raske og burde forblive i hjemlandet og kæmpe der. Lad os ikke tage ved næsen i misforstået "velgerning".

Gæst

#181

2015-12-28 12:47

Dansker først, altid først!

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2015-12-30 08:59



Gæst

#183

2015-12-31 15:55

Det skaber mere intollerence overfor fremmede at de kommer uden at have bidraget til vort samfund og har så ret til bolig før de der har stået på venteliste i årevis.
Alle borgere i Danmark skal leve efter og følge samme lovgivning ellers giver det jo ikke mening at vi har livgivning
farmor

#184 Flygtningers retskrav på bolig

2016-01-03 19:59

Det er helt ude i hampen at flygtningerne kan komme her og kommunerne finder boliger til dem og så må danskerne bare vente.Er der ikke boliger nok bliver nogle inkvarteret på hotel eller kommunerne køber huse til dem.Det er da at tage p.. på danskerne, der er ingen kommune der ville gøre det for danskerne

Sæt dem i flygtningelejre, det kan måske også begrænse tilstrømningen.

Mange havde så ondt af den far som samlede sin søn i strandkanten, men denne familie havde boet i Tyrkiet i 3 år og skulle videre til Canada, hvor mandens søster boede og hun havde også betalt billetten, men manden skulle lige en tur til Sverige for at få ordnet sine tænder gratis  DET BLEVEN DYR TUR FOR SØNNEN og manden rejste tilbage hvor han var flygtet fra så det er velfærd mange af dem kommer for

 


Gæst

#185

2016-01-04 23:43

Jeg skrev under fordi at det ikke er rimeligt at der kommer en hel masse herop og som tror de bare kan få i hoved og r..Når der ikke er boliger nok til vore egne svage.

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2016-01-05 20:21



Gæst

#187 Re:

2016-01-06 20:10

#1: -  

 Forestil dig lige, at det var dig, der havde været nødt til at flygte fra død og ødelæggelse. 


Gæst

#188

2016-01-07 09:38

de fylder for meget i forhold til de alt for mange hjemløse vi har i vores -engang - forgangsland.

Gæst

#189

2016-01-07 12:05

jeg mener at danskere kommer i første række er i Danmark
mig selv

#190 Re: Re:

2016-01-07 14:25

#187: - Re:  

 Ja og når man nu alligevel er flygtet fra krig og ødelæggelse, kan man da også lige så godt søge helt til de nord og Vest Europæiske lande hvor der er mest lukrativt at være, og man kommer foran dette lands egne borgere til næsten alt, også boliger. Nej du, så betragter jeg det ikke længere som flygtninge, men migranter.

Hanne H

#191 Re: Re:

2016-01-07 17:57

#187: - Re:  

 Du er en forrædder overfor dine egne landsmænd. Vi har ikke et retskrav på noget som helst, vi skal bare betale og betale. Vi har mange hjemløse, dem står du ikke frem, og kæmper for. Det er vores medborgere, de må finde lidt ly, hvor de kan, for de få herberger vi har, kan slet ikke klare det. Jeg fatter det ikke, at danskere skider på deres egne, for at redde en kultur, som egentlig hader os.


Gæst

#192

2016-01-08 13:10

Kunne det være mere positivt at skrive: alle har krav på en bolig?
Ligestilling skal fremmes og særbehandling afskaffes. Det glemmes ved passende lejligheder.

Gæst

#193

2016-01-09 10:17

Vi har første ret ,hvad skal de med en bolig ,håber så sandelig de alle sammen bliver sendt retur ,og hvad skal de med dansk statsborgerskab .

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2016-01-09 11:15



Gæst

#195 Re:

2016-01-09 11:18

#1: -  

 


Gæst

#196

2016-01-09 13:18

Jeg mener det er bedre danskerne kommer i første række

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2016-01-09 18:58



Gæst

#198

2016-01-11 07:33

Det er uhyggeligt, at politikerne kan finde på , at vedtage en lov med et retskrav, at flygtninge har retskrav på boliger, de glemte lige, at give Danskerne samme rettigheder, Folk udefra skal ikke kunne komme herop med et sådan retskrav, og smide danskerne bagerst i boligkøen. Danmark mangler almene boliger til Danskerne.


Kender tre venner der har prøvet dette:
Hvis folk feks. efter en skilsmisse ikke har kunne finde sig en bolig, og må bede kommunen om hjælp, får de beskeden: vi kan desværre ikke hjælpe da flygtninge har første ret, 2. ret er dem der har været i fængsel, psykiske syge, sociale problemer.
>Hvis du ikke kan finde en bolig, må du flytte på et herberg eller kvindehjem, og dine børn bliver tvangs fjernet.

hvis din almene bolig er brændt er der ingen hjælp, at hente, du må klare dig selv, hverken forsikrings selskabet, boligselskabet, eller kommunen kunne hjælpe, da der ingen midlertidige boliger var, igen var beskeden, som jeg skrev ovenfor,

Hvad sker der lige i Danmark, politikerne svigter folk i bolignød/Hjemløse. det er diskriminering af Danskerne. 

Anne Jørgensen

#199 Re:

2016-01-11 18:09

#198: -  

 Ja det er sådan. Jeg har ventet i 5 år på en bolig, har stået først 3 gange til en bolig, men næh næh, udlændinge fik dem. Det var ikke boligforeningens skyld, men kommuners ret, til at sætte andre ind, som aldrig har været på venteliste, og ej heller betalt for det.

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2016-01-11 18:43