Afskaf flygtninges retskrav på boliger

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Afskaf flygtninges retskrav på boliger.


Gæst

#426

2016-08-14 09:39

Fordi det ikke er okay at flygtninge kommer foran danskere i boligkøen

Gæst

#427

2016-08-15 18:52

For at sikre mine børn et sted at bo
Tut

#428

2016-08-15 19:49

Kommunerne har mulighed for at opkøbe huse til flygtninge. Lad dem gøre det og lad os andre få de almennyttige boliger. Kommunerne køber IKKE huse til boligløse danskere.


Gæst

#429

2016-08-15 21:05

Kom ud for en alvorlig arbejds ulykke tilbage i 2011 med varig mén og det har ikke kunne lykkes at komme tilbage på arbejdsmarked igen pga af skaden. Har været boligløs lige siden.


Gæst

#430

2016-08-16 08:35

Fordi jeg er træt af de horder af "flygtninge" der invaderer vort land og beriger sig på vores bekostning.

Gæst

#431

2016-08-18 15:27

Fordi det hele går af h til. Jeg har fast arbejde og altid haft men det der sker i lille Danmark som har så travlt med at prøve at spille med med de store lande er forrykt. Jeg er 41 og siden jeg kan huske tilbage har der været ballade i de lande. Det ændre sig ikke. Og der ikke nogen grund til mere pest i vores samfund. Vi har rigeligt med at tage os af vore egne. Jeg rejser i hele verden med arbejde og de mennesker jeg møder i nogle af de lande er mærkeligt nok ikke så ekstreme som dem der er født og opvokset i Europa. Skræmmende. nej lad os få stoppet det galehus som politikker trækker ned over hoved på os. Lær lidt af Polen som ikke til have alle dem og Ukraine. Ikke som blødsødme dk.

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2016-08-19 00:13


Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2016-08-20 16:59



Gæst

#434

2016-08-20 19:54

Jeg har prøvet at blive sat tilside pga af flygtninge, havde været boligløs i 1,6 måneder bad kommunen om hjælp, men det kunne de ikke , selv om de lige faktisk havde 2 ledige boliger i et par bolig selskaber, de var øremærket til flygtning pga retskravet, du må flytte på campingplads.


Gæst

#435

2016-08-20 20:05

Er fuldstændig enig, lad os få stoppet denne uretfærdighed mod Danskerne, har efterhånden fået talt med flere der fortæller at de har prøvet at være boligløs og de boligselskaber de var skrevet op I , blev danskerne rykket bagerst i boligkøen, fordi kommunen skulle have boliger til flygtning , læg lige mærke til det var ikke til Dansker i bolignød


Gæst

#436 Re:

2016-08-23 06:27

#1: -  

 Den ide er jeg med på

kummonekohntoret

#437

2016-08-23 08:13

Under den Danske servicelov paragraf 80 har alle danskere også retskrav på midlertidig bolig anvist af kommunalbestyrelsen, det hemmelige ord er "husvild" jeg har igennem tiden hjulpet en del mennesker med at få bolig, ved hjælp af lovtekster fra serviceloven. Hemmeligheden de ikke fortæller dig på kommunen er at: De SKAL anvise bolig til "husvild"(altså hjemløs på alm. dansk" men der står ikke i serviceloven at de skal hælpe en "hjemløs" med at finde bolig!

Derfor kan de sige nej til alle som ikke bruger ordet HUSVILD og direkte referer til paragraf 80 i serviceloven!

 

goolge paragraf 80 i serviceloven, der står at kommunalbestyrelsen SKAL hjælpe husvilde!!

(og hvis de fejer dig væk her, er det embedsmisbrug, uvidenhed kan de ikke sige på kommunen eftersom man kan have parargaf 80 i udprint med til dem, embedsmisbrug er strafbart. Og hvis de stadig ikke VIL hjælpe dig på kommunen, så skriv et sobert brev til borgmesteren, aflever det personligt, samt bede om kvittering for modtagelsen (ligsom med alle skrivelser mht ydelser sendt til kommunen, de SKAL afleveres personligt/eller anden fremmøde på kommunen/ ej i posten,  og MAN SKAL HAVE EN KVITTERING! FOR AT DE HAR MODTAGET DET BREV MAN LIGE HAR AFLEVERET! Så bliver det sjovt nok aldrig væk i deres rod, men man får svar. MANGE HISTORIER HAR JEG HØRT OM PAPIRER DER FORSVINDER HOS KOMMUNER I HELE LANDET, INDTIL MAN LÆRER AT MAN HAR RET TIL at modtage EN KVITTERING fra kommunen!!

 

Spred ordet til alle i kender som er i hjemløse situationen, de skal saft susme ikke pisse vidre på egen befolkning, imens fremmede får hvad der tog generationer at skabe lige for næsen af os


Gæst

#438 Re:

2016-08-23 08:23

#429: -  

 Læs serviceloven paragraf 80 og frem til 84-87, der står der sort på hvidt at du skal have anvist midlertidig bolig af kommunalbestyrelsen, du er ikke hjemløs, du er nu HUSVILD, BRUG KUN ORDET HUSVILD, det virker lidt underligt, men man skal bruge ord som også står i lovteksteksten (serviceloven) derved referer man direkte til Dansk lovgivning, og dansk lov skal følges ellers er det strafbart ifølge dansk lov;)

 

Der er gode muligheder for bolig især hvis man har en nedsat fysisk el psykisk funktion,

held og lykke med det, og HUSK AT HVIS DU HENVENDER DIG TIL KOMMUNEN PER POST SÅ SKAL BREVET AFLEVERES, SAMT DU SKAL BEDE OM EN KVITTERING FOR AT DE HAR MODTAGET BREVET I SKRANKEN!! MEGET VIGTIGT ELLERs BLIVER BREVET BARE VÆK, PGA EN "FLYTNING" ELLER ANDEN LØJERLIG UNDSKYLDNING" brug ALDRIG postvæsnet til breve til kommunen, dette er en fejl mange begår, og den med kvittering fra skranken er alfa og omega for at de faktisk åbner dit brev, det kan lyde skrørt og underligt, men det er situationen i landet lige nu!

 

god vind hr HUSVILD!


Gæst

#439 Re:

2016-08-25 11:43

#1: -  

Hvor er det sørgeligt at læse alle kommentar herinde.

Stort set alle vil have en forandring i Danmark. Grænserne skal lukkes og muslimerne skal ud, danskerene skal først i køen, etc. Og jeg er helt enig!

Men der er ingen af jer som er parat til at gøre noget ved problemerne!

I er alle sammen bare en flok curling børn som tror det hjælper at lave en underskrift indsamling!

Hvorfor er de største demonstrationer lavet af ”flygtninge” som ikke er tilfredse med maden og de boliger de får stillet gratis til rådighed? Fordi ”Flygtninge” er parat til at gå hele vejen for at få det de vil have.

Den danske befolkning er ikke en gang parat til at lave en demonstration eller kæmpe for det som er deres. De har for travlt med at lave ligegyldige underskriftindsamlinger og spille Pokemon.

I skylder skylden på politikerne. Men fakta er – når politikerne ikke gør som befolkningen vil have, så må befolkningen rejse sig og selv gøre noget.

Tænk jer, Danmark var en gang besat og nu sker det igen. Og alle sidder bare og glor mens det sker!

Den danske befolkning er en curling befolkning som får som fortjent!

Og nej – jeg bor heldigvis ikke i Danmark mere og kommer heller aldrig til det igen. Danmark har intet at tilbyde mere!


Gæst

#440

2016-08-28 08:50

Fordi jeg synes det er dybt uretfærdigt at smide vores egne på gaden , og sætte " flygtninge " ind istedet for.....derfor

Gæst

#441

2016-08-29 11:12

Det er fuldstændig ude i skoven at alle muslimske indvandrere ved lov automatisk tildeles retskrav på en bolig, ofte villa i millionklassen f.eks i Kolding - et krav ingen danskere nogensinde har kunnet opnå - hva´f... er det for en flok landsforrædere vi har valgt ind i Folketinget som tilmed sender ligesindede uduelige hoveder til opbevaring i EU-diktaturet.

Gæst

#442 Re: Re:

2016-08-29 11:34

#439: - Re:  

 Du har fuldstændig ret, stort set ingen danskere gider på gaden og demonstrere sin utilfredshed over herskende tilstande i Danmark og Europa som politikere i en tilstand af ufattelig uvidenhed tillader 100.000- vis vade uhindret ind over vore grænser til evig forsørgelse og ikke nok med det, muslimer skal tilgodeses i højere grad end landets indfødte befolkninger som er en aftale mellem 16 muslimske lande og EU-diktaturet. Aftalerne er underskrevet af samtlige medlemslande: 1) Euromediterranien-aftalen 1973 og 2) Barcelona-erklæringen 1995 med senere tillæg. disse aftaler er drejebogen for EU-diktaturets ødelæggende planer for islamisering af hele Europa - læs disse uhyggelige aftaler og du vil ikke kunne sover i lang. Og oveni disse planer er fra EU-diktaturet udtalt: "EU til Golfen".

Undertegnede gør noget: Medlem af SIAD har deltaget i 5 demonstrtioner det seneste ½ år senest lørdag 27. august 2016 mod islamisering af Danmark (SIAD Stop Islamiseringen Af Danmark)           


Gæst

#443

2016-09-21 10:02

Som ægte flygtning har du ikke ret til noget som helst. Hvis jeg flygtede til et andet land af nød, ville jeg være indstillet på at tage til takke med, hvad jeg blev tilbudt. Enhver ved deres fulde fem kan se at det, som foregår i dag intet har med ægte flygtninge at gøre. Det er en regulær invasion med det foremål at ødelægge/omvende de vestlige lande til præcis hvad disse mennesker kommer fra, hvilket i sig selv ikke giver nogen mening, hvis de virkelig var regulære flygtninge.

Gæst

#444

2016-09-21 14:35

Fordi jeg synes det for os danskere, er MEGET svært, for ikke at sige nærmest umuligt at få en lejlighed i Kbh. med mindre vi kan købe, eller har været skrevet op i et boligselskab i +25 år. Vi får bare besked på at flytte væk fra Kbh., hvilket man jo ikke gør, når man har hele sit netværk, arbejde og børns skole i Kbh.
Flygtninge får bare tildelt - og om huslejen er dyr spiller ingen rolle, for vi andre betaler...

Gæst

#445

2016-09-26 20:32

Vi andre har snart ingen rettigheder mere og mange af os har stået på venteliste i mange år. Det kan ikke være rigtigt andre skal før os

Gæst

#446

2016-09-28 08:37

Fordi jeg syntes at DANSKERE , HAR 1.RET TIL AT FÅ TAG OVER HOVEDET

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2016-09-29 10:49


Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2016-09-29 12:43



Gæst

#449

2016-09-30 13:09

Det siger sig selv. Danmark er et land af psykopater og løgne. Det er den slags som klare sig bedst.
Måske burde nogen vågne op, og starte fra begyndelsen et andet sted? Ihvertfald kan jeg ikke se at masse-integration og flygtninge er noget som Danmark overhovedet har nogen som helst kapacitet til. Det er som at hælde benzin på bålet i et sygt land og en syg verden ( lidt mindre syg, men stadigvæk)

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2016-09-30 13:10