NEJ TAK - TIL TVUNGET-BAD I FOLKESKOLEN

Quoted post

Anticurlingmor

#291 Ad

2015-06-01 12:36

 Ja så hellere sidde i flere timer i klasselokalet efter idrætstimen ved siden af en stinkende, svedende og forkælet lille møgunge som ikke kan forstå at man skal ofre sig for at tage hensyn til andre mennesker, føj hvor ville jeg iøvrigt også nødigt være lærer i den klasse, som måske ovenikøbet har 15 af sådanne tilfælde.. Godt man ikke har den profession, siger jeg bare.. Bvadr!

Svar


Anonymous

#292 Re: Ad

2015-06-01 13:01:48

#291: Anticurlingmor - Ad 

 Ja børn skal ofre sig og smide tøjet. Pga en hjernvasket kultur og gammel tradition. For sådan en anticurlingmor- ad person som dig med en fisefornem næse. Stop dit evig jammer og lad den enkelte bestemme selv.

NikiFin

#306 Re: Ad

2015-06-23 11:30:56

#291: Anticurlingmor - Ad 

Jeg kan se at du vil hellere lugte til min søns frisk pyntede fra skolebadet svampede føder :)))) Du får måske endda lyst til at smage dem hvis du elsker 100 årig gammel ost :))))) Hvis du selv har fået svampe, som er mest sandsynligt tror på mig - mærker du overhoved ikke svedet fra din uvasket nabo. Ikke kun fordi du lugter stærkere men fordi han allerede har gemt sig på den anden ende af rumet fordi har fået vejrtreknings vaskeligheder fra dine svampe føder :))))