Klage vedr. dyrekort hos dansk supermarked.

Quoted post

bts

#10

2015-04-28 16:01

Jeg synes helt ærligt, at nogen skulle snuppe en tudekiks, og smutte tilbage til rød stue.
Dansk Supermarked, og mange andre erhversdrivende, skal have kunder i butikken, for at få solgt nogle vare. 
Det er det de lever af. Og for at få det er man nødt til at lave reklamer og tiltag som giver kunder i biksen. 
Og er er det dyrekort. 

Hvis i forældre har et problem ved at sige nej til jeres unger, skulle i måske overveje om problemet ikke er ved jer selv. 
Der er altså ikke noget i vejen med at opdrage ens børn, til at man ikke kan ffå alt. 

Hvad bliver det næste. Slik skal stå bag afskærmning, så børn ikke kan se det - i man slipper for at sige NEJ

Det er simpelhen for langt ude...

Svar

Joan Vedel Andersen
Underskriftindsamleren

#14 Re:

2015-04-28 17:28:26

#10: bts -  

 Heldigvis lever vi i et land, hvor man laver love til at beskytte børn mod grov markedsføring fra erhvervsdrivende. Disse love skal heldigvis overholdes af alle - også selvom man er en gigant.

Kirsten Poulsen

#15 Re:

2015-04-28 17:37:01

#10: bts -  

 Jeg synes bestemt ikke, det handler om, at sige nej til sine børn. Mine børn kan ikke få alt, for det har vi ikke råd til. Jeg forsøger, at samle til 1 bog - til deling, men jeg har ikke råd til, at lægge så mange penge, som man åbenbart skal for, at det kan lade sig gøre.

Jeg samlede til 1 bog sidste gang og vil gerne have denne også, fordi den er lærerig og spændende, at kigge i - også for børn.

Jeg synes, at måden de har gjort det på er helt urimelig. Specielt, når det ikke er muligt, at bytte sig til de manglende kort.

amb

#22 Re:

2015-04-28 20:46:25

#10: bts -  

 Spot on!

showa48

#38 Re:

2015-04-29 12:50:03

#10: bts -  

 Helt enig. 

 

Kortene er GRATIS (som i: Man betaler ikke noget for dem). 

Hvis det generer folk så meget, så læg pengene i Aldi, Rema1000, Superbest eller en COOP-butik.


Gæst

#99 Re:

2015-04-29 19:02:35

#10: bts -  

 det er også et spørgsmål om at dansk supermarked ikke har spillet med åbne kort - det er først de seneste dage kommet frem at kun hvert 16. Kort er specialkort og at der dermed statistisk set er meget lave odds for at fylde en mappe. Var aldrig gået med til at samle hvis jeg havde vist dette på forhånd!!!

 

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2015-04-30 07:18:02