Klage vedr. dyrekort hos dansk supermarked.

Quoted post

Vikingmor

#6 Folk tjener penge på kortene

2015-04-28 15:10

Synes ikke det er fair, at der sidder folk på facebook, der sælger de specielle kort til højestbydende, for op til 50 kr pr kort! Det er ikke i orden!!!

Derudover er folk der siger de gerne vil bytter, men så sender de ikke selv... 

Slutteligt har jeg hørt om forældre der overvejer at købe et dyrt fjernsyn, får en stor stak kort og så komme tilbage med fjernsynet igen dagen efter, og så lave samme stunt med en anden dyr vare, indtil deres børns bøger var fulde. Det er heller ikke i orden!!!

Vi skal fylde 3 bøger, men kan ikke få specialkortene til bare den ene! Det er sidste gang vi gider det her, vi handler ellers normalt kun sjældent i Føtex/Bilka, men har gjort det fordi vores drenge har stor interesse for dyr! 

Svar

Emolsa

#36 Re: Folk tjener penge på kortene

2015-04-29 12:44:01

#6: Vikingmor - Folk tjener penge på kortene 

 Jeg kunne ikke være mere enig i dette!

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2015-04-29 20:56:27


Anti-curlingforælder

#181 Re: Folk tjener penge på kortene

2015-04-30 10:37:09

#6: Vikingmor - Folk tjener penge på kortene 

 woop-di-fu*king-doo du har opdaget kapitalisme! Flyt til Nordkorea hvis du har et problem med den vestlige verden. Det er ikke vores andres skyld at du er for dum, til at hoppe på en butikskædes markedsføringstrick.

CurlingCarl

#266 Re: Folk tjener penge på kortene

2015-05-01 19:55:52

#6: Vikingmor - Folk tjener penge på kortene 

 Selvfølgelig er det da i orden. Hvis de forældre er så langt ude, at de vil gå igennem det for at få 100 pakker af nogle latterlige kort, som alle har glemt om 3 måneder, så skal de da gøre det. Det er jo et frit land. Og selv om mange af jer åbenbart har det svært med det - så er vi ikke alle lige.

Hvis det er så vigtigt for jer, at overtage jeres børns samle-leg, som 100.000vis af børn har klaret selv før dem, så køb jer da bare fattige i varer, I ikke har brug for. For det ville sgu' da være frygteligt, hvis jeres børn skulle lære, at ikke alle er lige, og at der findes tabere, hver gang der findes vindere.


Gæst

#277 Re: Folk tjener penge på kortene

2015-05-02 14:00:37

#6: Vikingmor - Folk tjener penge på kortene 

Det er jo KUN fordi I forældre er så skide desperate efter de her kort at der rent faktisk sker den her form for svindel - der er marked for det. Lad være med at være så sindssygt desperat efter de her totalt ligegyldige kort og lad jeres børn lære at det er en del af livet ikke altid at kunne få det man vil have - det er en del af livet at blive skuffet en gang imellem. Da jeg var barn samlede jeg da også flere forskellige slags kort (som vel og mærke i sig selv kostede penge (!)) over forskellige perioder og jeg fandt da hurtigt ud af at jeg nok aldrig fik fyldt mine samlebøger, selvom jeg havde håbet på det. Guess what? Jeg blev ikke deprimeret og udelukket fra samfundet eller mobbe-offer fordi jeg manglede de her kort. Jeg fandt ud af at det var der ikke noget at gøre ved og kom videre med mit liv - det samme gjorde mine skolekammerater. Siden hvornår er børnene begyndt at kunne presse deres forældre i så høj grad at forældrene ikke længere bestemmer? Det er jo helt forrykt! I er jo en flok curling-forældre af værste skuffe. Find dog noget fornuftigt at gå op i og lad jeres børn forstå hvordan virkeligheden er - tro mig, ingen af de her børn vokser op til at blive prinser og prinsesser, som I lige nu lærer dem at de er, eller succesrige, hvis I lærer dem at de per default kan og fortjener at få alt uden reelt at gøre noget for det.