Forbyd køb af seksuelle ydelser

Quoted post


Gæst

#13 Re: Re: Hva' nu hvis et forbud øget risikoen for voldtægt ?

2014-11-10 20:16

#11: AR - Re: Hva' nu hvis et forbud øget risikoen for voldtægt ? 

 - NOGEN af kunderne. Jeg har kendt flere prostituerede og de har været glade for deres job i en periode og er kommet videre (og supergodt for dem). De havde enkelte ubehagelige kunder, men langt de fleste var søde usikre fyre. og Yes! Der findes dumme svin, som har et forkvaklet forhold til kvinder og jeg syntes, at kvindene skulle nægte at sælge dem sex. - eller i det mindste hæve priserne betragteligt. Mon ikke fyrene fra sitet er søde nok, når de er hos kvinden og bare kommer ud med indestængt vrede og afmagt, når de er i sikkerhed bag computeren. Det er ikek forbudt at være idiot eller usympatisk.

Jeg ville ønske at verden var et bedre sted, men det er ikke mit valg. - og vel heller ikke dit.

Diverse kommentarspor er heller ikke kun skrevet af sympatiske mennesker, men de nægtes ikke adgang til internettet. 

Menneskesmugling og rufferi ER forbudt og vi hjælper allerede mange kvinder hjem til fattigdom og sultende børn, men Danske kvinder er jo IKKE handlede. De er måske fucked i deres hoveder og har en selvdestruktiv adfærd, men det er ikke ulovligt. 

Mere beskyttelse til klinikkerne kunne være ønskeligt. - De røves eller afpresses ofte af indvandrebander og må søge om beskyttlese af Rockere. 

Ufatteligt mange kvinder i Afrika og asien voldtages både i deres ægteskab og udenfor. F.eks.  er halvdelen af kvinderne i Yemen gift før de er 15 og man kan spørge, hvor meget samtykke en teen- eller præ-teenager kan give til sex, når manden, der er over 30, ifølge Imamen må slå konerne, hvis de nægter ham sex. . Kvinder må giftes bort fra de er 1 år gamle, men må først betvinges, når hun har blødt første gang, men hun kan ikke klage, hvis det sker alligevel (Kristne og Hindu-samfund er ikke meget bedre) .- Og så bruger du din al din tid på voksne myndige menneskers indbyrdes aftaler. 

Svar

josephine wind

#14 Re: Re: Re: Hva' nu hvis et forbud øget risikoen for voldtægt ?

2014-11-11 09:59:42

jo#13: - Re: Re: Hva' nu hvis et forbud øget risikoen for voldtægt ? 

 det ka godt være at der er nogen kvinder som selv vælger og være prostitueret det betyder ikke at loven er god nok jeg synes nemlig ikke det er godt at en mand må købe sex af en tvangsprostitueret kvinde hvis ikke han ved hun er tvangsprostitueret det er lovligt for mænd og købe sex og det har altså nogen menneskelig omkostninger for de kvinder der bliver tvunget til og prostituere sig fordi kvindehandel ikke bliver taget alvorligt nok så kan jeg godt være ligeglad med de kvinder der selv vil prostituere sig

AR

#15 Re: Re: Re: Hva' nu hvis et forbud øget risikoen for voldtægt ?

2014-11-11 19:00:26

#13: - Re: Re: Hva' nu hvis et forbud øget risikoen for voldtægt ? 

 Hvem påstår, at danske kvinder ikke er handlede? Det kan jeg love dig for, at de godt kan være og jeg kender til danske kvinder, der har været handlet før de kom ud af prostitution. Det er en totalt misforståelse, at menneskehandel ikke kan foregå indefor et lands grænser. Det sker konstant.

Jo der findes da danske kvinder, der selv har valgt at være prostitueret men da danske kvinder i prostitutionsbranchen ikke er i flertal og da størrelsen af gruppen af frivillige prostituerede i allerhøjeste grad er diskuterbar, og fordi staten hvert eneste år poster rigtig mange millioner kroner i exitprogrammer alene til prostituerede, der ikke magter at komme ud af den "frivillige" prostitution, vil jeg være så fri at påstå, at de ikke skal være udslagsgivende for hvilken politik der skal føres på prostitutionsområdet. 

Ja, verden stinker og der er altid en krig, eller hungersnød eller en fucked up religion et sted i verden, der er værre end noget andet, men ser du, problemet med prostitution er, at det representerer et verdensomspændende syn på hovedsagligt kvinder, der rent ud sagt hører til i et århundrede, der ligger meget langt tilbage i tiden. Nemlig et dybt undertrykkende patriarkalsk menneskesyn. De beskrivelser, der er kopieret i teksten ovenover, er kun et par få stykker ud af mange. 

De kundebeskrivelser (sammen med de andre) viser hele paletten af racisme, bodyshaming, aldershaming og et generelt sprogbrug overfor de kvinder, de køber sex af, der er så nedladende og groft, at det er ufatteligt at nogen overhovedet kan få sig selv til at forsvare dem eller deres handlinger.  Men om ikke andet, får man da et ret unikt indblik i, hvad kunderne egentlig mener om de prostituerede. 

Så længe det menneskesyn får lov til frit at eksistere, uden at nogen råber op, vil menneskehandel, vold og drab på prostituerede fortsætte. Det er fastslået, at så længe mænd frit kan købe sex, vil menneskehandel være nødvendig for at kunne supplere med nye "varer" på hylderne. Der er nemlig ikke "frivillige" nok, der har lyst til at være prostituerede. 

 

Og så vil jeg lige kommentere det der med at kunne afvise en kunde. Det øjeblik, hvor man som kvinde - nøgen og forsvarsløs - befinder sig alene med en fremmede mand i et rum, evt. underst mens "transaktionen" er i gang - og han på det tidspunkt vælger at "hive" den pæne facade af og bliver voldelig, kan man faktisk ikke gøre ret meget.  

Og de der bander, der afpresser bordellerne. Jamen mange af de bander ejer faktisk bordellerne - de er bagmænd og så længe, der kan tjenes penge i branchen, så vil de være der.