NEJ TAK - TIL TVUNGET-BAD I FOLKESKOLEN

Quoted post


Gæst

#101 Re: Hvad så med svømmehallen ?

2014-09-03 04:31

#99: Hvad gør de i svømmehallen ? - Hvad så med svømmehallen ? 

 ikke helt så mange tror jeg, der er vist en del skoler der ikke tilbyder svømmeundervisning. i min kommune er baderummene og omklædningsrummene i svømmehallen mere tiltalende end de er på den lokale skole. i svømmehallen i min kommune er alle rum også kønsopdelt. så jeg mener ikke vi kan samligne de 2 ting

Svar

Hvad med i en svømmehal?

#103 Re: Re: Hvad så med svømmehallen ?

2014-09-03 21:04:55

#101: - Re: Hvad så med svømmehallen ? 

 Jeg forstår hovedindlægget som om at det der er problemet, er at være tvunget til at være nøgne sammen med andre. Det er man jo også i en svømmehal, uanset om der er kønsopdeling eller ej. 

Min pointe er - De forældre der ikke ønsker deres børn skal bade før/efter idræt, hvad gør de når deres børn skal i svømmehallen, enten i forbindelse med skolesvømning eller feks i ferien. Bliver de holdt hjemme eller springer de baddet over så vi andre kan svømme rundt i deres bakterier? 

PProblemet er præcist det sammen, om det er en idrætshal eller svømmehal. 


Gæst

#118 Re: Re: Hvad så med svømmehallen ?

2014-09-19 12:52:57

#101: - Re: Hvad så med svømmehallen ? 

 selvfølgelig er bad da en fin og god ting for ungerne me når det er sagt så er det ikke noget der skal tvinges ind i børn det er sku da overgreb...had så hvis de ikke vil skal de så flå det af dem...her stopper legen at tage bad er et forælder ansvar ikke noget en måske pædofil stoder skal bestemme det er sku da for langt ude...der er ingen der siger ungerne skal i skole de skal bare have undervisning...og til jer der siger ungerne stinker kan jeg sige at hvis man i det store frikvater leger tafat sveder man mere end efter en gymnastik time skal man så også tvinges til et bad der....TAG JER DA FOR HELVEDE SAMMEN...INGEN SKAL TVINGE MIT BARN TIL NOGET SÅ SKAL JEG FANDEME VISE DEM HVAD TVANG ER...