STOP lukning af Børne- og Ungdomspsykiatrien i Hillerød

Quoted post

tut

#21 de kan ikke andet end at medicinere

2014-08-22 16:53

Hvor er den kognetive terapi henne  der kan hjælpe et barn  ?  hvor er i det hele taget støtten  ? 

det eneste der sker er ligeså snart barnet træder ind af døren så  værsgod her er en pille  

nå for søren  giver den dig hallucinationer - her tag en til . 

for søren forældre tænk jer om   denne medicin ødelægger jeres børns hjerner 

Hillerød er berygtet for at   kun at  medicinere og ellers intet foretage sig  . lad det skidt lukke i en farlig fart glostrup er langt bedre 

Svar

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2014-08-23 07:52:15


Alex

#23 Re: de kan ikke andet end at medicinere

2014-08-23 08:28:18

#21: tut - de kan ikke andet end at medicinere  

 Jeg er ked af du har haft en dårlig oplevelse ! Kan ikke sige andet end at vi er mange andre forældre der kun har set rigtige gode fremskridt for vores børn under opholdet på Hillerød. Mit barn fik ikke medicin ! Nu er hun udskrevet og går i sin gamle folkeskole ! Men der er altid risiko for et tilbagefald ! Jeg kan slet ikke overskue hvis vi skal tage til Glostrup flere gange om ugen - måske hver dag !!     Mit barn der er 14 år har selv haft indflydelse på sin behandling og fået kognitiv terapi ! Mit datter udtrykker selv bekymring for yderligere behandling hvis hun skal så langt væk fra hjemmet,famile,skole og kammerater !!! 

Q

#26 Re: de kan ikke andet end at medicinere

2014-08-24 14:01:03

#21: tut - de kan ikke andet end at medicinere  

 Kan godt være de berygtet for kun at medicinere, men virkeligheden er ikke altid skruet sådan sammen. Jeg var selv indlagt på dagafsnittet i 3 måneder for en del år tilbage, og fik aldrig medicin. Havde det ikke været for de læger, pædagoger og lærere tilknyttet det afsnit, ville jeg aldrig været placeret det rigtige sted i systemet, og havde aldrig fået den hjælp jeg havde behov for, og ville altså ikke være der hvor jeg er i dag! Så jeg støtter 110% op omkring at vi bør beholde dem!