NEJ TAK - TIL TVUNGET-BAD I FOLKESKOLEN

Quoted post

Charlotte

#42 bad efter gym

2014-05-07 22:55

Jeg er i dag 46 år..jeg undre mig stadig over hvordan vores gymnastik..lære INGRID..kun være SÅ DESIDERET OND!
Jeg var meget genert og havde fået lov at vaske mig på toilettet efter gymnasiet. Så en dag. Står vi alle piger fra både a og b klassen og venter på at få lov at gå.
Så siger hun...og Lotte du skal lige 3 gange under bruseren..der var 3 brusere i loftet bag en glas plade.de andre måtte ikke gå før jeg havde gjort det. De stod og trippede for bussen gik snart...jeg kunne ikke andet end modvilligt smide tøjet og gå de 3 gange under den kolde bruser. Jeg glemmer det ALDRIG!!jeg tænker stadig jævnligt over det.ekko hvor var det bare YDMYGENDE .INGRID HED DEN F. LÆRE.SKAM SKAM SKAM KU JEG KUN FØLE.. ØVV! INGRID. HVORDAN KU DU GØRE DET?

Svar


Gæst

#46 Re: bad efter gym

2014-05-28 14:18:12

#42: Charlotte - bad efter gym

Sikke en kælling. Der er ikke rigtig nogen diplomatiske ord, der dækker det. Det burde være fyringsgrund at ydmyge et barn på den måde.

NikiFin

#308 Re: bad efter gym

2015-06-23 12:28:44

#42: Charlotte - bad efter gym 

 du skulle i ingen tilfælde lade henne at ydmyge dig. Du skulle i stedet for ydmyge hende ved at nægte ot provokere hende at hvis hun vover må hun prøve at tage dine tøj af og tvinge dig under brusen. Den slag ydmygelse findes stadig i Danmark, bare på en mere rafineret måde