Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs

Quoted post

Midtfynborger

#83

2014-01-20 09:13

Jeg har en ny konspirationsteori på plads:
Kan I huske Sass-Larsens overraskende rockersag, der gjorde, at han ikke bliv finansminister? Men så kom Corydon ud af intetheden ..., det var måske GoldmannSachs, der trak i trådene fordi de havde brug for en mand, som ville danse efter deres pibe?

Svar


Gæst

#115 Re: Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs

2014-01-20 17:27:11

#83: Midtfynborger -

Jeg har en anden teori:

Sass-Larsen skulle køres ud på et sidespor så Helle ikke fik for meget konkurrence til det job hun skulle til at overtage, idet hun aldrig havde haft en chance for at holde de første 100 dage. Kammeart BC skulle ind i stedet for S-L, for ellers havde HT ikke holdt distancen. Den samling ½-hjerner der sidder idag, er ikke en skid bedre end end den blå blok var. skulle vi ikke bare vælte det hele lortet med en lille rask rev.?

 

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2014-01-26 06:26:24



Gæst

#7734 Re:

2014-01-27 10:20:29

#83: Midtfynborger -

Godt Set,

Det er det vi skal være opmærksomme på sager som rockersagern, Løkkes skandale rejser og sidst her sagen om Christiania besøget kan være blot aflednings manøvrer som medierne fylder os med for at få os til at se væk fram bolden.

Jeg opfordrer til at overveje hvad det er der foregår i kulissen når disse sager, der reelt ikke handler om at fore politike der gør det godt for det danske folk, bliver blæst op i de såkaldte medier...