Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs
Kontakt forfatteren af dette andragende
Goldmann Sachs`s rolle i de økonomiske translokationer der har kastet store dele af verden ud i et økonomisk kaos, kan ikke være foreneligt/ønskværdigt med Dongs opgaver.
Dong har iøvrigt udvist en ikke særlig rosværdig opførsel i forbindelse med tilslutning af private s tilslutning af solcelleanlæg og husstandsmøller,(op til 1/2 år om at tilslutte anlæg, hvor mit lille lokale selskab: Galten Elværk, kun skulle bruge 1 time)
Flot !
Endu flere beviser ?
GS og de øvrige banker arbejder sammen det har LIBOR-skandalen viste,. Nu den tyske regulator siger guld og sølv markeder er også aftalt spil, mens under efterforskning Deutsche Bank netop er fratrådt fra Gold Pricing bestyrelse i London. Hvad synes du om oplysningerne i denne video? Hvorfor rapporterer DR eller TV ikke sandheden ? Hvorfor arbejder politikerne mod Danmarks bedste interesser ? http://usawatchdog.com/jp-morgans-frauds-are-epicunprecedented-in-world-history-william-black/?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed%3A+UsaWatchdog+%28Greg+Hunter%E2%80%99s+USAWatchdog%29
Re: Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs
Jeg har en anden teori:
Sass-Larsen skulle køres ud på et sidespor så Helle ikke fik for meget konkurrence til det job hun skulle til at overtage, idet hun aldrig havde haft en chance for at holde de første 100 dage. Kammeart BC skulle ind i stedet for S-L, for ellers havde HT ikke holdt distancen. Den samling ½-hjerner der sidder idag, er ikke en skid bedre end end den blå blok var. skulle vi ikke bare vælte det hele lortet med en lille rask rev.?
Re: Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs
Er fuldstændig enig - men hvad vil du sætte i stedet for... noget blå(t)lys? Claus Hjort HatteMager er sku' da ikke en rygende fis bedre, nej lad os fyre hele bundtet, embedsmænd inklusive! Bare mine fem øre.......
mvh
Synliggør underskriftindsamlingen
| This discussion has been closed. |