Syg i sygt system

Quoted post


Gæst

#85

2013-09-14 13:12

Hold kæft en flok klynkere, der bare bekræfter hinanden i jeres ugidelighed. Vi andre går på arbejde 42 timer om ugen (også når vi er syge), uden klynkeri, og betaler skattepenge til jer. Man må yde for at nyde.

Svar


Gæst

#86 Re: ¤ 84 + 85 m.fl.

2013-09-17 22:21:28

#85: -  

 Jeg gik også på arbejde når jeg var syg, indtil jeg ikke kunne mere, og har betalt skat hele mit arbejdsliv. Nu er jeg blevet (og bliver stadig) syg af andres brug af parfumerede dufte samt af kemikalier. Det er hverken for sjov eller for at genere nogen, at jeg er syg!

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2013-11-19 10:57:53


blob

#125 Re:

2013-11-19 11:05:06

#85: -

Ja,med en influensa.Du ville nok klynke lidt,hvis du pludselig blev invaliderende syg, så stop dit praleri.

damm

#151 Re:

2013-11-25 21:37:11

#85: -

Helt rolig du`` din tur skal såmen nok også komme `` og så er det såmen din tur til at nasse på dem der arbejder 42 timer i ugen, måske er du så heldig at De IKKe vil kalde dig en nasserøv.....


Gæst

#184 Re:

2013-12-13 17:46:02

#85: -

JEG har arbejdet HELE mit liv og endda haft op til tre jobs... Så jeg har vist betalt en del af min egen førtidspension!!! Den ynkelige her, er jo netop dig og ikke de mennesker der dagligt kæmper mod et sygt system. Kunne jeg... Byttede jeg rigtig gerne med dig!! Herre gud, du arbejder 42 timer om ugen... Jeg slås med smerter 24 timer i døgnet. Samfundet vi idag oplever, er opbygget af uvidne mennesker, præcis som du, så vi må da håbe, at du aldrig bliver kronisk syg, eller bliver udsat for en ulykke... Husk endelig på INDEN du kalder os dovne nasserøve, at rigtig mange af os, kommer fra et langt arbejdsliv... SKAM DIG

Jomfruen

#190 Re:

2013-12-13 21:43:24

#85: -

Det må være dejligt for dig du kan arbejde 42 timer om ugen, gid jeg kunne det. Håber virkelig ikke for dig du kommer ud for en ulykke eller bliver kronisk syg en dag med den holdning du har til syge mennesker. Tror bestemt alle syge hellere ville være raske så de kunne passe et fuldtidsjob og forsørge sig selv og deres familie. Jeg har selv været en arbejdsnakoman, så det har haft store personlige omkostninger at måtte erkende, at jeg ikke kan passe et fuldtidsarbejde mere efter en trafik ulykke. Så skam dig at tænke og skrive sådan om syge mennesker.