Syg i sygt system
Kontakt forfatteren af dette andragende
Stop for alle dem der ikke gider bidrage til samfundet.
Alle dem jeg kender og jeg selv kender mange, der finder på den ene sygdomshistorie efter den anden, men intet fejler når de er hjemme/på ferie. Jeg VIL ikke betale for deres ugidelighed/nassende.
Re: ¤ 84 + 85 m.fl.
Jeg gik også på arbejde når jeg var syg, indtil jeg ikke kunne mere, og har betalt skat hele mit arbejdsliv. Nu er jeg blevet (og bliver stadig) syg af andres brug af parfumerede dufte samt af kemikalier. Det er hverken for sjov eller for at genere nogen, at jeg er syg!
Kan altid se på et ansigtsudtryk, som tror det bare er en dårlig undskyldning. Selv hos offentlige instanser.
Re:
svar til nr.91. Ja det kan det. Jeg fik en arbejdsskade (arbejdsulykke) i 2010,nu er opreret 2 gange i ryggen 17 skruer + div stave. Og efter 52 uger på sygedagpenge lukkede kassen, ingen indkomst gensideforsøglse så har nu måtte leve af konens indkomst siden 1/2-2012. Jeg har været heldig med den lave rente ellers havde vi mistet vores hus, og nok kommet til at skylde 1 milion og det kunne min estatning så gå til når komunen er færdig med mig om ja måske 8-10 år.
Re: Stop for alle dem der ikke gider bidrage til samfundet.
#84: - Stop for alle dem der ikke gider bidrage til samfundet.
Man kan godt ende i systemet efter en arbejdsulykke. Vil ikke ønske det for min værste fjende.
| This discussion has been closed. |