Stop halal slagtet kød i Danmark !

Quoted post

Dennis

#8 Løgn og latin!

2013-07-17 20:25

Jeg synes at jer der har skrevet under på denne indsamling, skal tage at undersøge tingene før i godtroende skriver under. Som Chris skriver, så er det i følge dansk lov forbudt at aflive dyr med halalmetoden uden at dyret er bedøvet først. Reglerne for den traditionelle boltmetode foreskriver ikke en bedøvelse, hvilket betyder at dyret i teorien kan lide overlast, i modsætning til halalmetoden.
Hele denne såkaldte underskriftsindsamling er en stor løgn, og jeg håber at jer der allerede har skrevet og delt siden på diverse sociale medier, har dårlig samvittighed over at være med til at skabe et usandt rygte!

Svar


Gæst

#34 Re: Løgn og latin!

2013-07-18 06:33:13

#8: Dennis - Løgn og latin!

Dennis - har du ikke set nok af video og billeder som må være dokumentation for bestialsk slagning af dyr ? Eller føler du bare at du skal skrive noget ?!! I så fald tænkt over hvad du skiver.


Gæst

#37 Re: Løgn og latin!

2013-07-18 09:05:05

#8: Dennis - Løgn og latin!

Jeg synes du skal fise ned til en halalslagter og tjekke om de bedøver dyret først.....!!

 

Du bliver klogere...... de vil skide den danske lov et stykke og plager dyret til døds under en latterlig bøn til allah!!

 

 

beth

#62 Re: Løgn og latin!

2016-01-27 11:03:58

#8: Dennis - Løgn og latin! 

 nu glemmer du lige en ting i den sag om halal slagtning det er et muslims ritual  ,,og Danmark  er IKKE et muslimsk land derfor  burde  den slags forbydes i  alm  dansk  madbutikker  vi muslimer ha halal slagtet kød så må de  oprette  et  slagteri helt for dem selv og sælge det i specialbutikker længere er den ikke ,,,jeg vil ikke bidrage eller putte den slags  kød i min muslimsk fri mund tænk lige over det før du sviner os andre til