Stop halal slagtet kød i Danmark !

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Stop halal slagtet kød i Danmark !.

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2013-07-17 17:17


Ellen Ewers

#2 Halal slagtet kød i Danmark

2013-07-17 17:41

Dette har jeg kæmpet mod i snart 30 år!! Det er grusom dyremishandling....ingen kan overbevise mig om andet!! Det er en af grundene til, at jeg har valgt at blive veganer. Det meste af mit liv har jeg støttet dyreværnsorganisationer og kæmpet mod dyremishandling. Jeg hverken vil eller kan acceptere, at mennesker, under nogen omstændigheder mishandler dyr, uanset, om de kalder det deres tro, kultur eller erhverv. I Danmark skal vi have afskaffet alle former for dyremishandling, ligesom vi alle bør kæmpe for, at dyr over hele verden beskyttes mod udnyttelse og unødig lidelse. Halal skal forbydes i Danmark...også import. Vi skal ikke støtte nogen som helst i at mishandle dyr...heller ikke af kommerci'elle årsager. Anstændighed må komme før pengehensyn og religiøse ritualer. Vi lever i 2013 og burde være så civiliserede, at vi har indset, at dyr skal have samme rettigheder som os mennesker!!!

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2013-07-17 17:58


Pierre Bahnsen
Underskriftindsamleren

#4 Ang denne underskrift indsamling.

2013-07-17 18:45

Jeg vil bede jer om at holde en sober tone, uanset jeres opfattelse.

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2013-07-17 18:53


Chris

#6

2013-07-17 19:49

Den der deler med røven, fiser med munden.
Dansk lov foreskriver at dyret ved Hallalslagtning skal være bedøvet og ikke ved bevidsthed.
Jeres tekst er derfor en direkte løgn.
Pierre Bahnsen
Underskriftindsamleren

#7 Re:

2013-07-17 20:24

#6: Chris -

Bevis det - dine argumenter er voldsomme, og du vil blive slettet, hvis du ikke har sobre argumenter !

Dennis

#8 Løgn og latin!

2013-07-17 20:25

Jeg synes at jer der har skrevet under på denne indsamling, skal tage at undersøge tingene før i godtroende skriver under. Som Chris skriver, så er det i følge dansk lov forbudt at aflive dyr med halalmetoden uden at dyret er bedøvet først. Reglerne for den traditionelle boltmetode foreskriver ikke en bedøvelse, hvilket betyder at dyret i teorien kan lide overlast, i modsætning til halalmetoden.
Hele denne såkaldte underskriftsindsamling er en stor løgn, og jeg håber at jer der allerede har skrevet og delt siden på diverse sociale medier, har dårlig samvittighed over at være med til at skabe et usandt rygte!
Pierre Bahnsen
Underskriftindsamleren

#10 slagtning af dyr

2013-07-17 20:33

Dyr som vi spiser (OGSÅ SVIN) skal slagtes på en sådan måde, at enhver ikke kan misforstå hvor dyret eller udformningen, eller budskabet kommer fra !!

Enhver religiøs handling eller måde at reagere på i forhold til koranen/hadith/sharia, er forbudt i Danmark, da denne yderliggående litteratur skaber splid mellem vore befolknings grupper.

Pierre Bahnsen
Underskriftindsamleren

#11 Re: Re: Re:

2013-07-17 20:34

#9: Dennis - Re: Re:

NEJ - det du udfører, er Taqiya !

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2013-07-17 20:37


Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2013-07-17 20:38


Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2013-07-17 20:40


Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2013-07-17 20:44


Pierre Bahnsen
Underskriftindsamleren

#16 Re:

2013-07-17 20:44

#12: -

Hr. "gæst", skal jeg med endnu flere video'er fra YouTube bevise at halal slagtning foregår i DK ??

Hvordan skal du med FULD overbevisning, forklare danskerne, at deres børn spiser kød, fra dyr der ikke er maltrakteret i det øjeblik de dør ??

Hvordan kan du med sindsro sove om natten, og stadig tænke, at den danske kultur holdes i hævd på denne måde ??

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2013-07-17 20:53


Pierre Bahnsen
Underskriftindsamleren

#18 Re:

2013-07-17 20:58

#12: -

Her i landet skal dyr ikke slagtes på denne in-humane måde - PERIOD !

Her i landet spiser vi svinekød, og det bliver vi ved med !

Pierre Bahnsen
Underskriftindsamleren

#19 Re: Re: Re: Re: Re:

2013-07-17 21:00

#17: - Re: Re: Re: Re:

Det har du lige selv besvaret ! - lyve for at fremme islam!! .... du sagde det , ikke jeg !

sys

#20

2013-07-17 21:02

I med jeres svinske og nedladende kommentarer hører ikke hjemme her
Pierre Bahnsen
Underskriftindsamleren

#21 Fremover

2013-07-17 21:07

... fremover vil jeg være så "grim i mine tanker" at jeg ikke vil tillade anonyme at tilkendegive deres holdninger her !. Er man ikke voksen nok til at stå frem, så er man heller ikke voksen nok til at være her !
Dennis
Gæst

#22 Re: Re:

2013-07-17 21:07

#18: Pierre Bahnsen - Re:

Du har tydeligvis ikke læst det link fra dyrenes beskyttelse som jeg smed op ovenstående. Her står det sort på hvidt at halal er mere humant end boltpistolen er. Man må alt andet lige antage at de har mere forstand på det end du og jeg. Og ja, alle, inklusive mig selv, der vil spise svinekød skal da være mere end velkomne til det.

Men er det slagtningen du har noget imod eller er det at der er nogen der ikke spiser svinekød du har noget imod? For som du selv skriver, så bliver svinekød ikke slagtet på halalmetoden.

Chris

#23 Re: Re:

2013-07-17 21:11

#18: Pierre Bahnsen - Re:  

 

så det handler pludselig om svin nu, kan du selv finde rundt i det? At dømme efter din Facebook side, og det du skriver her, så er din agenda i virkeligheden noget helt andet. Men du kender ikke engang forskellen på beskyldninger og argumentation, voldsom argumentation for at være mere nøjagtig hahahaha.... Så hvad kunne man forvente? Aldeles ynkeligt i mine øjne.
Pierre Bahnsen
Underskriftindsamleren

#24 replies !

2013-07-17 21:14

Alle der ikke har skrevet under med navn, har fået deres kommentarer fjernet. Dette vil jeg følge op på fremover.
Vi er ikke alle enige, men hver især skal stå frem !
Pierre Bahnsen
Underskriftindsamleren

#25 Re: Re: Re:

2013-07-17 21:16

#23: Chris - Re: Re:

Falsk forklaring, dersom du ikke kan se min FB profil - prøv igen !