Stop halal slagtet kød i Danmark !

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Stop halal slagtet kød i Danmark !.

Pierre Bahnsen
Underskriftindsamleren

#26 Re: Re: Re:

2013-07-17 21:26

#22: Dennis - Re: Re:

Så Dennis , du indrømmer altså at være dyremishandler !!

Dennis

#27 Re: Re: Re: Re:

2013-07-17 21:29

#26: Pierre Bahnsen - Re: Re: Re:

øhhhh.... Hvor kom den lige fra?

Chris

#28 Re: Re: Re: Re:

2013-07-17 21:33

#25: Pierre Bahnsen - Re: Re: Re:  

 

kan se dit bannerbilled, det var nok

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2013-07-17 21:33


John. Grevy

#30 Re:

2013-07-17 21:38

#6: Chris -

Ja, Dansk lov foreskriver, og det må så være et bevis på at vi er humanister og ikke sadister. At vi i Danmark skal tvinges til og købe kød, der er slagtet efter en rituel muslimsk metode, er helt ude i hampen. Inden ret længe har vi ikke valget om og spise kød der er slagtet efter vores metode, og det er vi påtvunget af et muslimsk mindretal der åbenlyst giver udtryk for at de vil skide på de Danske værdier, og det Danske retssystem. Vi har givet dem husly og det er takken.

Dennis

#31 Re: Re:

2013-07-17 21:49

#30: J. G. - Re:

Du er da på ingen måde tvunget til at købe halalkød, ligesom du på ingen måde er tvunget til at købe mælk der ikke er langtidsholdbart. Det er blot et spørgsmål om udbud og efterspørgsel og da størstedelen af DKs befolkning er ligeglade med om det er en religiøs slagtning eller ej og mere tænker på dyrevelfærden, er de fleste slagtedyr halal.

Dit argument om vi har givet dem husly er ikke helt sandfærdig. Det var OS der inviterede den første generation af indvandrere (dengang kaldet gæstearbejdere) til landet og samtidig bad dem om at blive. Var det ikke for dem og deres arbejdskraft havde vores velfærdssamfund ikke været nær så godt som det er i dag.

Chris = Christoffer Rohr

#32 Re: Re:

2013-07-17 21:50

#30: J. G. - Re:  

 

læste du overhoved linket til dyrenes beskyttelse? De ser det som mere humant end den gængse (vores om du vil) metode. Det virker i øvrigt til at du med denne formulering, tydeliggør at du ikke ser muslimer som danske, når du taler om dem, og os. Tror du selv på noget? For i kristendommen var slagtemetoden og bønnen oprindeligt det samme.. Er du derimod Ateist, så tror du ikke på gud, og tror vel så heller ikke på at en bøn gør forskellen på om det er godt eller dårligt kød.
Per.

#33 Re: Re: Re:

2013-07-17 23:34

#31: Dennis - Re: Re:

Du skal ikke drage mig ansvarlig for at lille Anker og hans venner inviterede muslimerne herop. Jeg blev ikke spurgt og er lodret uenig i den beslutning.

At du selv tror, at landet uden deres tilstedeværelse ville være dårligere i dag, er himmeltråbende latterligt. Vi ville tværtimod være i langt bedre stand til at hjælpe folk, der har behovet for det.

Størstedelen af Danmarks muslimer er en udgift.


Gæst

#34 Re: Løgn og latin!

2013-07-18 06:33

#8: Dennis - Løgn og latin!

Dennis - har du ikke set nok af video og billeder som må være dokumentation for bestialsk slagning af dyr ? Eller føler du bare at du skal skrive noget ?!! I så fald tænkt over hvad du skiver.

Dennis

#35 Re: Re: Re: Re:

2013-07-18 06:50

#33: Per. - Re: Re: Re:

Hej Per

Jeg antager at du hentyder til Anker Jørgensen? Hvis det er tilfældet har du lige meldt dig ind i klubben af folk der ikke har læst deres lektie.

 

Dennis

#36 Re: Re: Løgn og latin!

2013-07-18 06:57

#34: - Re: Løgn og latin!

Jo da - jeg har set videoen som der refereres til og også læst teksten under. Anklagen går jo på at danske halalslagtninger foregår på den måde som bliver vist i videoen, hvilket ikke er sandt.

Jeg er enig i at det er inhumant og modbydeligt det der foregår i videoen, men det er jo ikke korrekt at det foregår på den måde i DK og det er det hele debatten går på.


Gæst

#37 Re: Løgn og latin!

2013-07-18 09:05

#8: Dennis - Løgn og latin!

Jeg synes du skal fise ned til en halalslagter og tjekke om de bedøver dyret først.....!!

 

Du bliver klogere...... de vil skide den danske lov et stykke og plager dyret til døds under en latterlig bøn til allah!!

 

 

Dennis

#38 Re: Re: Løgn og latin!

2013-07-18 09:56

#37: - Re: Løgn og latin!

Kære gæst - først og fremmest bør du for din egen skyld benytte et brugernavn, for ellers sletter manden bag denne indsamling dit indlæg!

Du skal vide at når jeg køber kød hos slagteren er det hovedsageligt hos en halalslagter. Det skyldes at kødet både er bedre og billigere (og nu skal du ikke komme med anklager om at de ikke betaler skat!). Hvis du gjorde det samme, ville du vide at der er stempel på kødet fra det respektive slagteri, hvilket betyder at det kommer fra et slagteri med kontrol fra fødevaremyndighederne.

Hvis du har et konkret eksempel eller bevis på dine anklager, så kom endelig med dem i stedet for bare at digte en masse indicier...

Du er med dine anklager med til at dæmonisere en masse mennesker som ikke fortjener denne hetz.

Som alle andre i DK er man uskyldig til det modsatte er bevist

Per.

#39 Re: Re: Re: Re: Re:

2013-07-18 10:58

#35: Dennis - Re: Re: Re: Re:

Flot argument Dennis, uden reelt indhold.

Det ændrer ikke ved, at Anker og vennerne stod bag den først import af landsskadelige elementer.

Pierre Bahnsen

#40 @ Dennis

2013-07-18 14:50

Hvem siger at danskerne er ligeglade ?? - det er kun dig der komme med en udtalelse hvor ingen viden og begrundelse ligger bag !!
Pierre Bahnsen

#41 Dennis ...

2013-07-18 15:10

... sådan gjorde man førhen i DK - hvilket er den mest "humane" måde :
http://www.youtube.com/watch?v=RASiwqygiqI
Pierre Bahnsen

#42 Dennis ...

2013-07-18 15:15

... er det dit rigtige navn ??, eller er det Karl Erik Zølck eller Kenneth Nielsen ??
Carl Hilding,6940 Lem St

#43 Re: slagtning af dyr

2013-07-22 17:01

#10: Pierre Bahnsen - slagtning af dyr

Jeg synes at I skulle arbejde for at der sker en mærkning af kødet,så man kan se om kødet er halalslagtet eller ikke.Der vil automatisk opstå en prisforskel.Halalslagtet kød vil blive dyrere,pga af mindre efterspørgsel.Det vil også betyde,at dem som ønsker dette kød,selv betaler prisen.


Gæst

#44

2013-07-22 17:36

Skal dyr virkelig lide en grufuld død fordi en bestemt gruppe I Danmark syntes det.

Forbyd alt halal slagtet kød i Danmark!
Pierre Bahnsen
Gæst

#45 Re: Re: slagtning af dyr

2013-07-28 15:46

#43: Carl Hilding,6940 Lem St - Re: slagtning af dyr

Godt svar Carl Hilding, og det giver oveni købet mening.

Jeg bringer det videre !!


Gæst

#46

2013-08-20 04:46

Hvis svin er urene må vi jo heller ikke spise dem, hvad mon de store svinefarme siger til det, det tør de Danske folkevalgte ikke forbyde.

Gæst

#47

2013-08-20 09:28

Jeg syntes halal slagtning skal stoppes det er forkert på alle måder.

Gæst

#48

2013-08-20 14:46

Lad os få frem hvor i danmark man kan købe alm. slagtet kød så vi kan handle der fremover, mon så ikke butikkerne vil få øjnene op for problemstillingen
Birthe

#49 Overvejelser

2013-08-21 07:44

Ønsker ikke at spie halalslagtet kød, jeg er ikke muslim og det støder mig meget at spise noget der er læst en muslimsk bøn over. Og pt har jeg ingen mulighed for at undgå det, hvis jeg vil spise andet end svinekød. Det eneste produkt jeg har funder der er mærket med at det er halalslagtet er Danpo kyllinger

Gæst

#50

2013-09-10 12:48

stop dette dyreplageri