Stop halal slagtet kød i Danmark !

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Stop halal slagtet kød i Danmark !.


Gæst

#51

2013-10-14 14:56

De mennesker der spiser oksekød i danmark må acceptere at dyrene bliver slagtet på en måde som man i generationer har gjort. Hvis ikke må de leve af fisk eller kylling, dyrene skal i hvert fald ikke lide....

Gæst

#52

2013-10-24 05:23

Jeg har ikke noget imod, at dyr bliver slagtet i Allahs navn (kernen i halalslagtning), men det skal gøres under humane forhold, hvor dyrene ikke lider.
jimmy

#53 Re: replies !

2014-02-20 20:03

#24: Pierre Bahnsen - replies !

mange tak fordi du kører en sober debat


Gæst

#54

2014-04-09 20:18

Det er svineri og fanden tage dem som støtter denne form for dyremishandling

Gæst

#55

2014-10-26 18:38

Halal, er knæfald,forsvind ud af mit land islam.

Gæst

#56

2014-10-31 07:30

Lad muslimer spise hvad de spiser og lad os danskerne spise det vi vil

Gæst

#57

2015-05-13 07:58

Det er synd for dyrene, mener helt bestemt ikke skoler o.s.v. skal støtte dette ved at købe og "tvinge" børnene til at spise dette...
Er meget skuffet over den Danske regering at de tillader at støtte dette.

Gæst

#58

2015-07-13 06:45

Fordi vi er kristne her i Danmark, og vi kan ikke lide den slagtemåde, og ønsker ikke at spise kødet.

Gæst

#59

2016-01-15 07:36

Fordi dyr skal ikke mishandles mens de lever, og ej heller når de skal dø. Det er levende væsner, og de har krav på respekt.
Hanne Fischer

#60 Re:

2016-01-15 07:38

#59: -  

 Undskyld glemte navn ? Jeg hedder Hanne Fischer.


Gæst

#61

2016-01-27 09:48

jeg underskrev den fordi jeg håber der kommer så meget omtale at politikkerne fatter vi bor i DK og ikke vil tvinges til KUN at tage hensyn til muslimer ,,vi der ER danskere er IKKE muslimer ,,,
beth

#62 Re: Løgn og latin!

2016-01-27 11:03

#8: Dennis - Løgn og latin! 

 nu glemmer du lige en ting i den sag om halal slagtning det er et muslims ritual  ,,og Danmark  er IKKE et muslimsk land derfor  burde  den slags forbydes i  alm  dansk  madbutikker  vi muslimer ha halal slagtet kød så må de  oprette  et  slagteri helt for dem selv og sælge det i specialbutikker længere er den ikke ,,,jeg vil ikke bidrage eller putte den slags  kød i min muslimsk fri mund tænk lige over det før du sviner os andre til

Hanne

#63 Re: Re: Løgn og latin!

2016-01-31 08:55

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2016-08-04 11:26



Gæst

#65

2016-09-25 11:42

Jeg er kristen dansker og bor i Danmark. Jeg kan ikke kræve mine holdninger i muslimske landet men må indordne mig. Desuden ser jeg ikke muslimer stå ved køleboksen i f.eks. Føtex for at købe halal kød - nej de går til egen slagter

Gæst

#66

2016-11-11 22:53

Ønsker ikke at det kød jeg spiser er blevet besudlet med religion fra hjernevasket mennesker

Gæst

#67

2017-10-29 12:45

9000 milliarder kroner. Så meget vil det globale marked for halal udgøre i 2018 ifølge en undersøgelse fra den internationale analysevirksomhed Thomson Reuters. Det svarer til 17,4 procent af det samlede globale fødevaremarked.

ALTSÅ med andre ord VI BETALER SELV FOR ALT DEN TERROR OG FOR ALLE FLYGTNINGE SOM KOMMER HER 

KUN FOR AT FREMME OG UDBREDE ISLAM

Danmark frit og helt muslimfri

Holger Danske

#68 Gid vi havde sådanne politikkere i Danmark

2018-01-20 21:14

Fransk borgmester: I skolerne serverer vi svinekød – ingen religion skal bestemme her

Den sydfranske by Beaucaire har en borgmester fra det indvanddrerkritiske parti Front National.

Og Julien Sanchez, som han hedder, vil ikke lade  nogen religion bestemme, hvad der må serveres i  kantinerne i kommunens skoler.

Hvad er problemet med svinekød, spørger han. Er det sundhedsfarligt, for så skal det absolut forbydes.

Men hvis det er en religion,  som  bandlyser  svinekød, skal den ikke have indflydelse på, hvad der laves af mad til vore skolebørn.

Vi vil ikke udelukke nogen, men de børn, som ikke vil spise gris, skal ikke tilbydes alternative retter.

Holger Danske

#69 Re: Re: Løgn og latin!

2018-01-20 21:37

#62: beth - Re: Løgn og latin! 

Nemlig

Og hvorfor skal det nettop være halal og muslimerne der skal bestemme hvordan Jøderne har dere egen måde at gøre det på.

Jøderne har også rituelle slagtninger

Det er ikke kun muslimer, der har særlige krav til de madvarer, de spiser. Jøderne har et helt regelsæt, der skal opfyldes, før mad er kosher. Jøderne kalder deres slagtning schæchtning, og begge religioner kræver, at dyret får skåret både luftrør, spiserør og begge halspulsårer over i en bevægelse. Det får øjeblikkeligt dyret til at miste bevidstheden.

Men det er kun halal metoden som skal gennemtrumfes Hvorfor mon mit gæt er at vi selv betaler for al den terror der bliver begået i europa pga at vore politikkere altid tækkes islam. Dem støtter vi jo med millioner af krone ved at halal slagte.

Hvorfor mon?

 

 


Gæst

#70 Kristne må ikke spise Halal-slagtet kød

2019-11-07 12:49

Hele grunden til at vi har halal-slagtet kød er sådan at muslimer kan føle sig velkommne her i landet. Bibelen forbyder Kristne i at spise kød der er dedikeret til afguder. Kød der er slagtet i allahs navn er derfor forbudt at spise for Kristne. Skal jeg som en Kristen dansker ikke også føle mig velkommen? -- Skal muslimer virkelig føle sig mere velkomne i Danmark end Kristne?