Stop halal slagtet kød i Danmark !

Quoted post

beth

#62 Re: Løgn og latin!

2016-01-27 11:03

#8: Dennis - Løgn og latin! 

 nu glemmer du lige en ting i den sag om halal slagtning det er et muslims ritual  ,,og Danmark  er IKKE et muslimsk land derfor  burde  den slags forbydes i  alm  dansk  madbutikker  vi muslimer ha halal slagtet kød så må de  oprette  et  slagteri helt for dem selv og sælge det i specialbutikker længere er den ikke ,,,jeg vil ikke bidrage eller putte den slags  kød i min muslimsk fri mund tænk lige over det før du sviner os andre til

Svar

Hanne

#63 Re: Re: Løgn og latin!

2016-01-31 08:55:45

Holger Danske

#69 Re: Re: Løgn og latin!

2018-01-20 21:37:46

#62: beth - Re: Løgn og latin! 

Nemlig

Og hvorfor skal det nettop være halal og muslimerne der skal bestemme hvordan Jøderne har dere egen måde at gøre det på.

Jøderne har også rituelle slagtninger

Det er ikke kun muslimer, der har særlige krav til de madvarer, de spiser. Jøderne har et helt regelsæt, der skal opfyldes, før mad er kosher. Jøderne kalder deres slagtning schæchtning, og begge religioner kræver, at dyret får skåret både luftrør, spiserør og begge halspulsårer over i en bevægelse. Det får øjeblikkeligt dyret til at miste bevidstheden.

Men det er kun halal metoden som skal gennemtrumfes Hvorfor mon mit gæt er at vi selv betaler for al den terror der bliver begået i europa pga at vore politikkere altid tækkes islam. Dem støtter vi jo med millioner af krone ved at halal slagte.

Hvorfor mon?