Forlæng dagpengeretten

Quoted post


Gæst

#14 LO er håbløse....fyr Bonderøve Børsting

2013-04-23 06:24

I er godt nok sent ud med at gør noget.

Hvorfor i alverden har LO ikke samlet tallerne fra samtlige A kasse i Danmark, lige så snart de fik færd af at Dagpenge perioden skulle halveres? Vi ved jo at vi ikke kan stole på politikerne og deres tal!
I dagevis har det stod i pressen at det antallet "der falder ud" er meget højer end politikerne har sagt.
3F lokal afdelings A Kasse i Valby var klar over hvor mange ledige vil fald ud af sytemet i den første bølge...langt i forvejen!


. ..og meden jeg er i talestolen, kunne jeg godt tænk mig at ved hvorfor der ikke var storre modstand fra /fagforeningerne/LO om udvidelse af EU? Enhver kunne regn ud at billige arbejdskræft ville strøm ind til Danmark fra Øst Europe.

n.b.

I 2002 skrev jeg Dansk Folkeparti om de problemer udvidelse af EU vil bring.

Svar

Eva
Gæst

#16 Spred budskabet, bedre sent end aldrig.

2013-04-23 16:21:41

#14: - LO er håbløse....fyr Bonderøve Børsting

 

Jeg opdagede denne side i forbindelse med underskriftindsamlingen mod den nye offentlighedslov:

http://www.skrivunder.net/nej_tak_til_den_nye_offentlighedslov

 

Da  HK i deres nyhedsbrev opfordrede folk til at skrive under for forlængelse af dagpengeretten via Facebook, ringede jeg og bad dem om også at  lægge indsamlingen her, af hensyn til os, der ikke bruger Facebook; det gjorde de prompte.

Hvis du er medlem af en anden A-kasse end HK, vil jeg da anbefale, at du kontakter dem og beder dem lægge et link til denne underskriftindsamling.  Jeg har svært ved at forestille mig at de vil sige nej (men hvis de gør, vil vi gerne høre om det!).