Effektiv stofskifte / Immunbehandling behandling søges snarest

Quoted post


Gæst

#11

2013-04-05 10:25

Jeg har ønsket at dette ville ske, at én af os stofskiftesyge fandt et overskud til at lave en sådan underskrift indsamling. Tusind Tak! Jeg har gået til kontrol hos endokrinologerne gennem 5 år og været på Eltroxin og Eutyhrox Syntetisk T4 medicin lige så længe. Og lige så længe har jeg døjet med et utal af bivirkninger. Først efter et par lægeskift og udskiftning af T4 medicin til Naturligt stofskiftemedicin; Thyroid. Begynder jeg, fra at føle mig som en Zombie til at føle mig levende igen. Min hjerne føles velsmurt, mine smertefulde muskelkramper er for nedadgående, mine slimhinder føles velsmurte, endlig sover jeg om natten igen o.s.v. Mange hilsner fra Pia Larsen

Svar

Kirsten

#13 Re:

2013-04-06 08:01:27

#11: -

Jeg leder med lys og løgte efter en læge, der ved noget om lavt stofskifte. Jeg har fået Eltoxin de sidste 11 år, 100 mcg dgl. og det virker ikke på mit t3 og mit t4 er for højt. Jeg var hos en endokrinolog, der sagde at det var farligt at prøve at tabe sig ved at tage for meget Eltroxin. Jeg er 175 cm og vejer 58 kg, og prøver absolut ikke at tabe mig, men min appetit forsvinder og min mave går i stå, med det lave stofskifte. Lægerne er fuldstændig ligeglade med, at mit t3 ligger langt under normalværdien, og påstår at det ikke har nogen betydning og at jeg skal tage mindre medicin, som gør at t3 bliver endu lavere. Kan det virkeligt passe, at der ikke findes én eneste læge her i landet, som forstår vigtigheden af et normalt t3??? Selv på Universitetshospitalet bruger de udelukkende kun levothyraxin.

Dorrit

#77 Re:

2013-09-30 10:31:06

#11: -

Jeg har haft stofskifteproblemer i ca. 40 år! Først for højt og efter et par glas radioaktivt jod blev det så for lavt. Jeg har i alle årene med for lavt stofskifte fået eltroxin og en enkelt gang eutyhrox. Jeg har/haft det så dårligt og det blir værre og værre. I SÅ MANGE ÅR! SKAM jer, læger. Nu har jeg en sød og rar læge, men for pokker, hvorfor satte hun sig ikke ordentligt ind i det. Jeg er efter at have været i kontakt med Helle Sydendal nu kommet på mærkerne. Og har været til samtale hos en endokrinolog. Men skulle vente 3 mdr. med ny medicin da jeg var fejlmedicineret lidt.  30-40 år med muskelsmerter, forstoppelse, søvnproblemer, lav puls, meget slem træthed, slimhindeproblemer, slem glemsomhed og forvirring (gør de mærkeligste ting) overvægt der ikke er til at komme af med, depression med lykkepiller,  og meget meget mere, og oven i det følelsen af at være hypokonder!!Og følelesen af at andre betragter mig som hypokonder. Nu går jeg med den frýgt at hvis/når jeg får den nye medicinering, så viser det sig at det ikke virker på mig, hvad så???