Effektiv stofskifte / Immunbehandling behandling søges snarest


Gæst

#1

2013-04-02 22:14

Underskrevet, og delt

Gæst

#2

2013-04-03 07:56

Sonja Stoffskifteforum, som är en samlingsplats för alla drabbade som lider av sköldkörteln sjukdomar, undertecknar detta upprop eftersom situationen är exakt samma i hela Skandinavia, och vi kan bekräfta alla påståendena i denna framställning. Varje punkt i beskrivningen är 100% sant, med enorma konsekvenser för tusentals skandinaviska patienter.
Heidi

#3

2013-04-03 14:04

vi skal ikke længere finde os i den nuværende behandling. For 3 år siden blev der skrevet fgl i min journal: nu tager du 50 mikrog. Eltroxin dagligt, og så er du klar til at arbejde igen om 3 måneder. Jeg havde op til diagnosen "hashimoto" 2 1/2 år med konstante betændelser - 50 penicillin kure senere tog lægen blodprøver på anbefaling af hans sekretær.. Flot.. Den dårlige behandling fortsatte ved den næste læge.. Hun og hospitalet diskuterede om det var psykolog eller psykiater jeg skulle sendes til.. Desuden blev jeg tilbudt lykkepiller og antidepressive midler hver gang jeg tog til lægen.. Lægerne skrev i min journal at jeg har svær myxodem.. Nej det har jeg altså ikke.. Jeg har en immunsygdom der til sidst gav mig autoimmun stofskifte sygdom.. Samtidig med at alle organer skades. Jeg er træt af den behandling vi får af uvidnende læger.. Der desuden har store interesser i medicinalindustrien.. Jeg får ikke taget de prøver som jeg har krav på. Lægerne kalder os nærmest hypokondere. Vores!! Forening gør intet for os der er rigtige syge.. Nogen rejser til udlandet for at få behandling.. Men hvordan skulle vi får råd til det.. Efter at vi stort set ikke har nogen indkomst mere.. Opfordrer Sundhedsstyrelsen til at tage affære NU..

Gæst

#4

2013-04-04 06:31

det er så godt der er nogen der har overskud til at hive lægerne op, for man er FAMNE godt nok syg, når man får sygdommen, det kostede mig mit ægteskab, min mand kunne ikke kende den heidi med stofskiftet. så nu er han væk og jeg kunne ikke bevise at den gamle heidi kom igen. jeg var meget syg med stofskiftet og han blev ikke hevet ind i min verden, det burde lægerne huske at gøre. det er så hårdt, ved psyken/kroppen/fysisk at få lavt stofskifte.
gæst.

#5 Re:

2013-04-04 12:51

#2: -

Er det muligt at i kan dele budskabet i de andre nordiske grupper.. hvis vi selv starter med en masse underskrifter kan vi bagefter støtte jer. pft.


Anonymous

#6 Re: Re:

2013-04-04 13:40

#5: gæst. - Re:

hej det er en rigtig god ide  :)   men hvis i vil hjælpe må i rigtig gerne kopiere indlægget og dele ud på nettet -  der hvor folk kæmper med det her

 

med venlig hilsen

Carina


Anonymous

#7 Re:

2013-04-04 13:42

#4: -

ja man er såååå syg  og man  møder slet ingen forståelse  i de hvide kitlers verden  og dermed heller ikke på hjemmefronten  - det er simpelthen en ond spiral at komme ind i  - håber alt det bedste for dig .

mange hilsner fra

carina


Gæst

#8

2013-04-04 14:37

Jeg gikk på Levaxin (syntetisk T4) i 22 år UTEN å bli bedre eller bra i formen....! Prøvde Liothyronin men fungerte ikke... Jeg startet på Thyroid Erfa 1.april i fjor (2012) og aldri hatt det bedre (hadde ikke noen formening om at dette skulle hjelpe, men JAAA for min del!!) Det viser seg at denne Thyroid Erfa og også Armour Thyroid og som inneholder det samme som FRISKE mennesker har, som vil si T4,T3,T2,T1 og Calsitonin. Alle mine symptomer er forvunet med problmerErfa som vil si muskel og skjelettplager, øyeproblemer med mere. Fikk diagnosen IBS og Fibromyalgi - men ALLE symptomer er borte vekk på ERFA! HVA skjer?? Jo, vi får de viktige og manglende komponenter som vanlige friske har! Jeg kommer ALDRI til å vende tilbake på kun Levaxin og evt. Lio.. Derfor støtter jeg dette. Mvh Lisbeth
gæst.

#9 Re:

2013-04-04 15:47

#8: -

hej. Vi er mange der idag får thyreoid. Mange har fået det meget bedre. Vi er også mange der ikke har fået det specielt bedre - dog bedre end på t4 medicin. Lægerne vil ikke se at der kan være andet galt.. Fx gluten allergi mm.. Derfor kræver vi en bedre behandling af HELE Immun sygedommen.. <3


Gæst

#10

2013-04-04 17:45

Det er på tide at mennesker som lider av Lavt stoffskifte, og de medfølgende sykdommer nå blir hørt. Min undersrift er sendt.

Gæst

#11

2013-04-05 10:25

Jeg har ønsket at dette ville ske, at én af os stofskiftesyge fandt et overskud til at lave en sådan underskrift indsamling. Tusind Tak! Jeg har gået til kontrol hos endokrinologerne gennem 5 år og været på Eltroxin og Eutyhrox Syntetisk T4 medicin lige så længe. Og lige så længe har jeg døjet med et utal af bivirkninger. Først efter et par lægeskift og udskiftning af T4 medicin til Naturligt stofskiftemedicin; Thyroid. Begynder jeg, fra at føle mig som en Zombie til at føle mig levende igen. Min hjerne føles velsmurt, mine smertefulde muskelkramper er for nedadgående, mine slimhinder føles velsmurte, endlig sover jeg om natten igen o.s.v. Mange hilsner fra Pia Larsen
Gæst.

#12

2013-04-05 14:46

Jeg er en der kom tilbage til "normalen" ved skift til Thyreoid. Før på Eltroxin havde jeg stribevis af "dårligdomme" - som alle er forsvundet efter 1 år på Thyreoid - det naturlige med T1 T2 T3 T4 og Calcitonin.
Kirsten

#13 Re:

2013-04-06 08:01

#11: -

Jeg leder med lys og løgte efter en læge, der ved noget om lavt stofskifte. Jeg har fået Eltoxin de sidste 11 år, 100 mcg dgl. og det virker ikke på mit t3 og mit t4 er for højt. Jeg var hos en endokrinolog, der sagde at det var farligt at prøve at tabe sig ved at tage for meget Eltroxin. Jeg er 175 cm og vejer 58 kg, og prøver absolut ikke at tabe mig, men min appetit forsvinder og min mave går i stå, med det lave stofskifte. Lægerne er fuldstændig ligeglade med, at mit t3 ligger langt under normalværdien, og påstår at det ikke har nogen betydning og at jeg skal tage mindre medicin, som gør at t3 bliver endu lavere. Kan det virkeligt passe, at der ikke findes én eneste læge her i landet, som forstår vigtigheden af et normalt t3??? Selv på Universitetshospitalet bruger de udelukkende kun levothyraxin.


Gæst

#14

2013-04-06 14:40

Veldig flott tiltak! Dette bør vi sette i gang i Norge også!
Sonja Midtlien

#15 Re: Re:

2013-04-06 14:51

#13: Kirsten - Re:

Ja, det er en skam at de kun tilbyr syntetisk T4! Vi som har hypothyreose må nok jobbe for å få naturlig thyroid inn på medisinlisten, så som Erfa Thyroid, Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid, Thyroid-S osv. De finnes jo, og de er god gammel skolemedisin som skrives ut på spesialresept av legen. Det er tydelig at legene ikke vil pasientenes beste. Hadde de villet det, hadde de skrevet ut naturlig thyroid slik at vi kunne blitt mye friskere. Preparater med naturlig thyroid inneholder jo alt skjoldbruskkjertelen produserer, da de inneholder skjoldbruskkjertel fra svin. Man får altså både T4 og T3, i tillegg til de andre stoffene kjertelen også inneholder. Behandlingen som tilbys hypothyreosepasienter i de nordiske land er en skam!


Gæst

#16 Re:

2013-04-07 07:51

#14: -

ja det skal I  :0) vi skal stå sammen her i de skandinaviske lande  - for  ingen skal  fejlbehandles som vi allesammen bliver det .


Gæst

#17

2013-04-08 07:34

Min mor er så syg af den her sygdom ønsker hende er bedre liv

Gæst

#18

2013-04-08 09:04

Super at der er nogen der har energi til at tage det op. Håber vi får vækket de forskellige instanser og der snart bliver gjort det rigtige for os.

Gæst

#19

2013-04-10 11:00

Tak til dem som har sat dette igang - behovet er kæmpe stort.

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2013-04-10 11:42


Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2013-04-11 08:04



Gæst

#22

2013-04-11 09:38

pårørende, synes det er utroligt at lægeverdenen ikke vil bøje sig for realiteterne!!

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2013-04-11 11:43



Gæst

#24

2013-04-12 12:58

træls der ikke blir forsket mere i stofskifteproblemer . læger og endoer må lære at lytte til os- istedent for tænke på de penge de får ad medicinindustrien .plus samarbejde med det alternetive.
Stud.med.

#25 Hvad er det, man skriver under på?

2013-04-12 15:34

Jeg forstår ikke helt hvad det er, I vil have underskrifter på? Er det grænserne for TSH, der skal ændres, medicineringen, informationen, uddannelsen af lægerne eller noget helt 5.?