Mod Administrationen i Egedal Kommunes forslag om færre skoler

hel

/ #33 Re: Re: Derfor vil vi ikke flytte vores børn til Stengårdsskolen

2012-11-06 23:08

#26: HN - Re: Derfor vil vi ikke flytte vores børn til Stengårdsskolen 

 Undskyld. Men det du skriver er til grin. Jeg har længe undret mig over hvorfor man ikke væltede Stengårdsskolen (12 år siden)i tidernes morgen den ligger dårligst af alle skoler og er tilmed gammel og slidt af mange års forsømmelse pga dårlig ledelses stuktur samt forsømmelse fra politisk side.. Har du været på Bækkegårdsskolen? Er du en anelse jaloux. Hvad kan jeg sige andet end. At ledelsen samt skolebestyrelsen på Stengårdsskolen har snok sovet da kommunen gav adgang til det teknologiske så det er disse du skal rette din vrede imod. Karaktergivning er og har altid været et anlæggende på de forskellige skoler  lærer som censor ministeriet imellem dette kan hverken du eller jeg blande os i.  Jeg er heldig ved at bo tæt ved Bækkegårdsskolen så mine børn automatisk er var selv skrevet. Der er desuden intet storsnudet over bækkegårdsskolen der tager du fejl og er fej. Jeg håber vi betaler det samme for vores børn her i kommunen ellers må vi tage fat på dette det skal stoppes hvis der er forskel. Beløbet skalvære ens for alle. Jeg vil sige skrive som en anden skrev, det er nok ikke så slemt at rykke fra Stengårdsskolen til Bækkegårdsskolen som det vil være omvendt. Nu skal der være høring den 28 nov. Så læg hovedet i blød og fortæl politikerne den 28 nov hvordan vi lukker 5 skoler . Så alle bliver galde,

 De 4 store skolerdistrikter administrationenl i Egedal  har tegnet og er kommet med er til grin. Kom med andre  beregninger tegninger samt muligheder. .Se på Muligheder frem for begrænsninger.De har en vision det er os der har misionen. Klasse opdelinger 0- 6 et sted og 7 til 9 et andet sted det er gammeldags og hører fortiden til.