Mod Administrationen i Egedal Kommunes forslag om færre skoler

Hel

/ #3 Færre skoler

2012-11-03 20:22

Det de skriver fra Egedal Kommune er tomme ord der kommer ud af deres munde. De kunne have gjort det de har gang i nu for fem til seks år siden i stedet for at bygge en hel ny skole nemlig bækkegårdsskolen. Den undervisning de fabler om vil jeg sat´me se før jeg tror på den løsning. Jeg kan frygte at pengene går i de forkerte lommer. Nu skal vi ikke glemme at det er individer man vil flytte rundt på og ikke byggeklodser. Egedal Kommune har gang i at slå kammerat - fælles skaber i stykker, man kan godt se og mærke at de ikke længere har børn selv. De må spare andre steder nemlig i deres egne fælles kasser, og i deres egne fornøjelser til at tage udenbys. Mine børn skal sat´me ikke ødelægges af dette ragnarok. Jeg er rystet og synes at vi går en dyster fremtid i møde for vores børns fremtid. Jeg kan frygte at flere forældre på denne baggrund vil vende folkeskoler ryggen og fremover støtte friskoler samt privat skoler, jeg mener forsat at det er syndt for børnene at de skal mindste deres kammerater som de har kendt længe samt lærere, jeg synes ikke Egedal Kommune kan være det bekendt. Slet ikke når de personer som har lavet denne skitze kommer udenbys fra. Totalt hul i hovedet at de byggede en ny skole når den nu ikke skal bruges til andet end de store klasser. Jeg kan godt frygte der kan ske mere ballade. Jeg kan kun små grine af Egedal Kommune og sige at der er for mange hænder i bolle dejen, der ødelægger meget. Det bliver ikke bedre, nu skal vi jo heller ikke glemme at der i kommunen er problemer med nogle af skolerne i form af mobning og dårlig ledelse stil samt lærere. Stengårds skolen har ikke det bedste omdømme ude i byen. Hvor mange små børn skal tabes på gulvet før de indser at det de har gang i er intetsigende og hul i hovedet. Undervisningen bliver sku da ikke bedre hvis der bliver mere larm i klasserne fordi man blander flere børn sammen som er vidt forskellige steder i deres læring. Jeg kan da ikke vide mig sikker på at det de lærer på bækkegårdsskolen er det samme de lærer på Stengårdsskolen, jeg vil se beviser og noget konkret før jeg tør stole på kommunens hensigter, for jeg synes det er syndt for mine børn hvis de går hen og bliver skole trætte p.g.a pladder fra kommunen. Det er dælme flot det de har gang i, det er ikke værd at anbefale Egedal kommune til nogle.