Nej til lukning - børne og unge psykiatri, Esbjerg


Gæst

/ #165

2016-03-26 23:17

Fordi det er vigtigt at familier i mit nærområde har et tilgængeligt sted, hvor der kan hentes hjælp til vores børn. Jeg har selv som forældre været rigtig glad for den hjælp jeg har fået i Esbjerg til mine børn. Det er et fantastisk god hjælp og dejligt og super dygtigt personale, nemt at komme til. Det vil ødelægge meget, hvis det bliver lagt et andet sted langt herfra, for børn og forældre som i forvejen er presset følelsesmæssigt og ressoucer mæssigt. Man vil komme til at svigte de børn/unge som er indlagt, da an ikke på samme måde kan være til stede, som man kan nu da det ligger i nærområdet. Det er vigtigt at vi ikke svigter børn og unge yderligt de har rigeligt at få styr på men også er det vigtigt at forældrene kan være en del af børnene/unges hverdag og deltage i diverse samtaler ovs, yderlig fjerner vi børn/unge fra det spinkle netværk de ofte har og det kan blive svært, hvis det bliver flytter længere væk, deres problemer kan risikere at forstærkes . VI VIL BIBEHOLDE BØRNE OG UNGE PSYKIATRI I ESBJERG