Nu er nok, nok - Nu siger folket stop!!!


Gæst

/ #44

2015-07-31 10:07

Fordi jeg selv er en af dem som er blevet pisset på arbejde under gamle fleksordning med ordentlige forhold og arbejdsgiveren havde lyst til at ansætte en, blev pga trafikuheld i mit sælger job udsat for piskesmelds ulykke okt 2012 gik efter sygemelding fra ca 28,000 til 18500 i løn de 8 år jeg havde på gammel ordning fjernet med trylle spare slag ødelagt mit liv totalt økonomisk kaos køb hus i forventning om at gammel reform fulgte mig resten af livet det blev der ihvertfald lovet dengang jeg havde valg mellem pension eller fleks for så mange år siden , to forskellige banker havde ihvertfald også samme forventning da jeg ene mand fik lånebevis på omkring en million , til at købe hus for endda i to banker så føler mig totalt røvrendt undskyld mit sprog

Yderlige blev jeg kørt ind i fra siden sidste sommer og har nu så mange smerter og spasmer ned i ben så den læge så tilså i sidste uge anbefaler operation , men skal lige forbi anden afdeling osv .

Slås nu for 3 år med arbejdsskade styrelse de mener at min løn på 28780 og til 18500 er et erhversevne tab på mindre end 15 procent selv en skole elev med svage regne egenskaber kan regne ud at vi taler 30-35 procent ny er sagen anket endnu igen svar efter x mange måneder på så simpelt en udregning svineri , yderlige afventer vi så redegørelse fra ulykke to hvor jeg blev påkørt og pt stort set har mistet meget stor førlighed i mit venstre ben , så TAK FORDI DER NOGEN DER ORKER AT TAGE KSMPEN OP MED DET HER VANVITIGE PIS SYSTEM