De ændringer fleksjob reform har og vil medføre


Gæst

/ #172

2015-05-22 09:09

Jeg blev selv fleksjobber i 2012 og har inden da arbejdet i mange år - og gør det stadig med mennesker der uforskyld og uønsket bliver helbredsmæssigt så udfordret at de ikke længere kan klare at arbejde under almindelige vilkår. For os er fleksjob en gave - vi kan fortsætte med et arbejde som giver livet værdi - og så samtidig også have et liv ved siden af ( Læs: at det kan være energi til andet end sygdom/lidelse og arbejde) . Gaven er så desværre blevet væsentligt forringet med den nye reform. En del af reformen er fin - men det er som vi bliver gjort til "andenrangsmennesker" - vi skal kunne leve for mindre end andre, vores ferie skal være low-lowbudget og når vi bliver pensionister så skal vi næsten leve på en sten.... Det er vilkårene med de nye regler! Det er Fakta-viden -desværre. Jeg er så heldig stadig at være ansat under den gamle ordning - det er godt! Jeg er single og har en søn der bor hos mig - jeg har ikke råd til at skifte job. Heldigvis har jeg bestemt heller ikke lyst! Men på den led er stavnsbindingen genindført i Danmark. Jeg synes det er trist for et land som Danmark - den måde vi behandler mennesker på - de mennesker som ofte uforskyldt ikke ligger i overhalingsbanen og leverer max til samfundet. Børn, gamle, syge, handicappede... Det er faktisk skændigt! Derfor skriver jeg under :o)



Betalt Annoncering

Vi vil reklamere for denne petition til 3000 mennesker.

Lær mere...