NEJ til ny lufthavn i Østjylland

Brian Johannesen

/ #138 Re: Re: Re:

2015-01-09 12:38

#116: olst - Re: Re:  

 Lasse Thomassen i stedet for at blive ved med at copy paste den samme besked over alt her inde, kunne du så ikke evt svare selv? eller i det mindste rette lidt i den sådan at det ikke ligner at det bare er copy paste. Havde du været ambassadør for mig og du bare sad og copy pastede som svar på folks spørgsmål, så var du godt nok blevet fyret. Jeg er også forbløffet over at du nærmest bedre os almenlige folk om at tage hensyn til til de små stakkels multinationale selskaber, da de jo umuligt kan få kunder nok ved det opland der er i Tirstrup, nu kender jeg ved et tilfælde flere som tager til billund eller kastrup for at kunne flyv steder hen, så folk er villige til at rejse for deres fly afgange.

men det tydeligt for mig at du repræsentere de firmaer som ønsker en ny lufthavn og ikke en gruppe mennesker som bare synes at det er en god ide.

Og den der undersøgelse er jo helt hen i vejeret, så længe at tæt på 100% af alle folk der bor i det område, hvor der er planer om at bygge i er imod lufthavnen, er en undersøgelse jo fuldstændig ligemget og spild af penge.