Udskriv Folketingsvalg nu!


Gæst

/ #73

2014-02-06 01:18

Ikke noget med nogen trosretning, (religion)- som du vel mener,- de er blot med til at ensrette, forføre mennesker, samt at få dem til at glemme at tænke selv,- det ser vi jo hele tiden i Dagens DK!!!
Desuden ryger jeg ikke overhovedet,- jo et par gange har jeg røget.... ned ad trappen!
Men det lyder jo som om du kunne tænke dig noget stærkt "tobak",- beklager, jeg kan ikke hjælpe dig!
Jeg kan kun oplyse folk,- om VIRKELIGHEDEN og SANDHEDEN,- disse to begreber er både ilde hørt blandt befolkningen generelt, vækker afsky, ubehag, og dumme,hånlige og uintelligente udtalelser,- men det er kun forventeligt,- da langt størstedelen af Jordens befolkning befinder sig på Børnehavestadiet,- det kan jo kun blive bedre,- men det vil tage lang tid!!
Det er jo også nemmere at leve i en Illusions-/Løgneverden, hvor man ikke gider tage ansvar for noget,- være politisk korrekt, som det sig hør og bør,- ikke tænke over Livet,- lade sig forsørge af staten,- tro på politikerne, eksperterne og systemet,- jo DET er vejen til Undergang!
Et godt råd: Prøv at tænke,- og vågne op,-det gør det lettere,- for virkeligheden indhenter dig uanset!