Effektiv stofskifte / Immunbehandling behandling søges snarest

Annemarie
Gæst

/ #45

2013-05-23 18:58

Jeg syntes, at det er så forrykt at mange læger/endoer ikke lytter til vores symptomer. "Dine tal er fine, du fortsætter bare vanlig dosis". Eller - vi kan ikke gøre mere for dig, du har afprøvet 2 præparater og så kan vi ikke gøre yderligere, så din fremtidige mulighed må være pension. Du vil ikke få det bedre, ved et andet præparat !!!!
Tro mig - det kunne jeg, ved at tage skeen i egen hånd. Jeg importerede medicin fra Tyskland og fik det rigtigt godt. Desværre holdt denne ikke så længe - da OGSÅ dette medicinalfirma ændrede på tilsætningsstofferne.
Men mit T3 har altid ligget i den helt lave ende, hvilket endoerne ikke anså som et problem. T3 er jo det aktive stof, som bl.a. er med til at give velvære og overskud.
I april 2012 tog jeg uden tøven min beslutning - nu ville jeg have Thyreoid. Min egen læge udskrev uden betænkeligheder recept på denne. Efter ca. 4 mdr. mærkede jeg en markant fremgang.
Jeg blev fyret i 2009 grundet GSK´s "ny" Eltroxin, som var den rene gift for mig og var sygemeldt i næsten 2 år. Jeg raskmeldte mig tiltrods for, at jeg ikke var fitt for fight. Jeg er nu på arbejdsmarkedet igen takket være Thyreoid :-)