Stop masseaflivning i zoo

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Stop masseaflivning i zoo.

mikkel500

#1 zoo burde lukkes

2014-03-25 12:38

Jeg synes politiet skal ind i sagen om de mange masseaflivninger.
"Vi afliver fordi vi vil have plads til flere nye dyr hele tiden" forfanden da, så gør zoo støre eller sende dyrene til andre zoo. eller slip dem fri i det land hvor de kommer fra, og lad dem dø naturligt, eller blive ædt, sådan er naturen.

chefen for zoo er godt nok en stor åndsbolle
Lad fornuften tale

#2 Zoo har min støtte

2014-03-25 13:47

Jeg har ikke skrevet under, for Zoo København gør et FANTASTISK arbejde!
Alle der har et arbejde VED, at der bag publikums øjne foregår en hel masse ting, på baggrund af enten love, regler eller ligndende. ALLE der arbejder i en virksomhed burde lade være med at skrive under på en eller anden tosses idé. I burde virkelig vide bedre, end at lade jer rive med af sladderpressen eller oprørte uvidende borgere.

Gæst

#3 Re: zoo burde lukkes

2014-03-25 13:49

#1: mikkel500 - zoo burde lukkes

Hvorfor tror du det er chefen i Zoo der har taget beslutningen? 
Beslutningerne kommer højere oppe i systemet. Hvis du har et problem med avlsprogrammer, så tag den op med WAZA (world assosiation for zoos and aquariums)

Det er DEM der bestemmer...

Og helt ærligt - kom lige med nogle ordenlige forslag til hvad der kan gøres. Det der fis er der jo ingen der kan tage seriøst

mikkel500

#4 Re: Re: zoo burde lukkes

2014-03-26 10:50

#3: - Re: zoo burde lukkes

jeg overdriver måske lidt. men jeg synes ik det er ok bare at tage livet af de dyr, bare fordi zoo vil have nye dyr.

Researcher

#5 Re: Re: Re: zoo burde lukkes

2014-03-26 21:48

#4: mikkel500 - Re: Re: zoo burde lukkes jeg synes ik det er ok bare at tage livet af de dyr, bare fordi zoo vil have nye dyr.

Det er heller ikke årsagen. Hvis du brugte lige så megen tid på at forstå hvorfor det var nødvendigt at aflive de fire løver, som du har brugt på at plapre her, ville vi være sluppet for dette tåbelige forslag til afstemning.

Prøv noget nyt: Tænk!

Derfor skete der et generationsskifte hos løverne nu

http://www.zoo.dk/BesogZoo/Nyhedsarkiv/2014/Marts/Derfor%20skete%20der%20et%20generationsskifte%20hos%20loeverne%20nu.aspx