Folkets krav om afstemning om DK`s forbliven i EU!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Folkets krav om afstemning om DK`s forbliven i EU!.


Gæst

#26

2014-03-28 16:43

DET KAN KUN GÅ FOR LANGSOMT. Samtidig vil jeg råde vores politikere til at kontakte, Norge, Sverige, Findland og Island, for oprettelse af et forenet SKANDINAVIEN.

Gæst

#27

2014-03-28 17:00

Fuck eu!

Gæst

#28

2014-03-28 17:24

jo før vi kommer ud jo bedre

Gæst

#29

2014-03-28 19:01

jeg synes det er alles tiders ide med underskrifter hvis det hjælper noget,jeg er træt af de fleste af vore penge går til EU,vi kan nemt bruge alle de penge selv herhjemme,der er mange huller de kan dække,sygehus,skoler,ældreplejen o.s.v jeg kunne blive ved,det er forfærdelig at EU skal ødelægge og bestemme mere og mere her i vore dejlige danmark.Danskere hvad med at i snart vågner op,og ser hvor vi havner

Gæst

#30

2014-03-28 19:03

Dejligt. Et paradoks er det dog, at man kan købe en reklame plads for x antal euro €. Æv!


Gæst

#31

2014-03-28 22:28

Danmark skal ud af EU, da EU er et fransk socialfascistisk projekt om at overtage magten i vor verdensdel, Læs der europæiske historie.

Danmark skal forblive en selvstændig nation og være herre i eget hus.

Gæst

#32

2014-03-28 22:44

Eu er Dks aller dyreste bistandsklient ever....

Gæst

#33

2014-03-28 22:50

Der er massevis af andre lande Danmark kan indlede handelssamarbejde med. F.eks. Asien, Oceanien, Afrika og de amerikanske kontinenter. Oh der er mange af de lande, der er leveringsdygtige af olie og kan blive aftagere af danske landbrugsprodukter.
KOM IGANG :-)

Gæst

#34

2014-03-29 00:34

EU. Er en kolos på lerfødder. Som blander sig i alt. Og som sætter demokratiet ud af spil. Vi skal ud af EU. Vi kan godt selv.

Gæst

#35

2014-03-29 05:59

Vi skulle aldrig ha været med i EU, derfor ud af det hurtigst muligt.
Jo før jo bedre !!!!!!!!!!! Tak

Gæst

#36

2014-03-29 10:32

ud af eu så hurtigt det kan lade sig gøre.

Gæst

#37

2014-03-29 11:14

Vi skal ud af EU nu. Det kan ikke gå for hurtigt, inden vi får trukket flere totalt vanvittige direktiver ned over hovedet på os.

Gæst

#38

2014-03-29 18:08

Vi (Danmark) blev 'bondefanget' med skræmmebilleder. Vi skal ud af Unionen ... hvad skete der med 'fællesskabet' hen ad vejen? Og jeg bor altså i et land, - ikke i en stat, tak!

Gæst

#39

2014-03-30 21:10

Jeg ønsker ikke et forenet Europa, men danmark tilbage med en effektiv grænsekontrol og herre i eget hus.

Gæst

#40

2014-04-18 20:22

Jeg har altid været modstander af Danmarks medlemskab af EF/EU.
træt mand

#41 ud af eu

2014-08-19 10:44

Det eneste eu har bidraget med er at den alm. borger i eu er blevet og inogle lande ekstremt meget fattigere.

Holger Danske

#42

2015-11-28 21:41

MØD OP! LUK GRÆNSEN NU ! MØD OP!

– GENINDFØR GRÆNSEKONTROLLEN

Vores drenge har blødt ved grænsen i 1864 og igen ved Dybbøl, og mere end 5.000

kom aldrig hjem fra slagene. Disse unge mænd gav det dyrebareste de havde - for

de kommende generationer - for OS. De blødte ihjel i de vinterkolde skyttegrave og

de der kom hjem, havde ofte mistet både arme og ben .. og de fleste blev aldrig

mennesker igen. De ofrede sig ikke bare for Danmark - de ofrede sig for dit og mit

land ... Danmark .. Danernes Land !

Millioner af danskere har slidt og slæbt for Danmark - og igennem tusinder af år, har

vi opbygget "verdens lykkeligste" og et af verdens rigeste lande.

NU har Danmark brug for os igen. Nu er det VORES tur til at stå op for vores

land, at beskytte det og værne om det, så VORES kommende generationer kan

nyde den tryghed og frihed, vi har kunnet nyde, fordi tidl. generationer gav deres liv

for det! Terrorangrebet i Paris viser med al tydelighed, at vi skal kunne afvise folk

ved grænsen.

Mød op sammen med andre danskere, der vil Danmarks frihed NU og i fremtiden.

Lad os sammen sende et stærkt signal til vores politikere om, at de skal lukke

grænserne og genindføre grænsekontrollen.

Tid: Søndag d. 6. december kl. 13.00.

Mødested: Padborg ved Gendarmhaven på Nørregade

(p-plads ved Nørregade 3 lige før viadukten)

Vi går en tur til grænsen og tilbage igen og synger

nationalsange. Medbring gerne dannebrogsflag og fakler.

Der vil blive afholdt taler

Demonstrations-varighed ca. 2 timer

Arrangør: ”Luk grænsen NU!” – find os på facebook

 


Gæst

#43 Luk grænsen

2016-03-10 23:29

folkeafstemning om flygtninge og migrant situationen. | Skrivunder.net

Lørdag d. 19. marts kl. 13-15
Mødested: Kruså, Flensborgvej 13B, (ved p-pladsen foran Bingohallen)

Vi er mange helt almindelige danske borgere, der er rigtig bange for den udvikling, der sker lige nu. Folk vandrer direkte ind i vores land, uden vi ved hvem de er og hvad de vil her.
Allerede nu siger de fleste af kommunerne, at det vil sprænge deres budget at sørge for migranterne. Hvad sker der så, når der kommer familiesammenføring?
Der skal foregå en sortering ved grænsen, så bekvemmelighedsflygtningene kan blive i det sikre land Tyskland. Så må det være op til dem at sende dem videre tilbage.
Så kom og vær med til at støtte initiativet til at vække vores politikere. Man gør ingenting ved at blive hjemme, så vær med til at gøre en forskel.
Det gælder om at være så mange som muligt, så invitér alle dem du kender og alle dem du ikke kender. Stå f.eks. i et indkøbscenter og del ud eller hvis det er på landet din lokale landhandel.

FOR DANMARKS FRIHED OG FREMTID

Demonstrationen er lovlig og anmeldt til politiet. Vi går en tur til grænsen og tilbage igen og synger nationalsange. Medbring gerne dannebrogsflag og fakler. Der vil blive afholdt taler.

 


Gæst

#44

2016-06-24 22:08

godt gået , en rigtig Dansker !

Gæst

#45

2016-06-25 17:37

Jeg er nationalist

Gæst

#46 Hvem fik ret

2017-04-29 21:23

 

Ja sigerne i Eu afstemingnen om Europol malede fanden på vægen før afstemningen, men nu er den i hus uden problemer altså endnu en vundet omgang for nej til politikkernes magtmisbrug 

Så lad os nu engang for alle vise dem at vi kræver lukkede grænser og aller helst helt ud af EU ligesom England de stemte dem da hjem, det har vi også før gjort her i sønderjylland så mød talstærkt op til demo den 6 maj kl 13-15 på gravene i Haderslev

Danmark først 

Danskere først

 

 


Gæst

#47

2017-04-29 21:24

Beskyt den danske grænse
og de danske værdier
EU forlanger nu, at regeringen dropper
grænsekontrollen sidst i maj/først i juni.
Rockwool Fonden skønner, at der befinder sig
18.000 illegale migranter i Danmark. Københavns
politi advarer om at tallet er stigende. Derfor har vi
ikke brug for en afskaffelse af grænsekontrollen
men en effektiv grænsekontrol!
Hvis ikke vi viser, at vi er utilfredse med
regeringens beslutning, bliver
grænsekontrollen nedlagt og landet vil
langsomt gå i opløsning.
Ønsker du dette for dine børn og børnebørn?
Hvis ikke - mød op!
Haderslev, Gravene
Lørdag d. 6. maj kl. 13 - 15