Folkets krav om afstemning om DK`s forbliven i EU!

Danskerne er ikke længere herre i eget hus. Samtidig med at vi ikke kan tage os ordenligt af vores svage børn & ældre, fordi der skal skæres ned overalt på bekostning af børn, syge & ældre. Der sendes årligt millioner af kroner ud af landet til landbrugsstøtte og til at dække store underskud ind i lande der er ved at kollapse økonomisk. Spørgsmålene om dagpenge & børnecheceken cementerer, at vi ikke lægere har magt over vores eget land. Hvis danmarks regering & folketing vælger ikke at implementere børnecheck-regulativet og sende pengene ud af landet, så vil vi blive pålagt straffebøder indtil vi bøjer os og makker ret - Det er ikke demokrati - Det er diktatur. De sidste ti år er EU langsomt, men stødt, blevet en overstatslig magt, der kan påvirke mere end 75 % af landets love, gennem deres regulativer. Derfor vil vi kræve et valg - Danmark ud af EU - VALG NU!

OBS!!!!!!!

HUSK AT BEKRÆFTE DIN UNDERSKRIFT VIA DEN MAIL DER BLIVER SENDT TIL JER. ELLERS KOMMER DEN IKKE MED!!!!!

Kasper Larsen-Rothmeier    Kontakt forfatteren af dette andragende

Ved at underskrive giver jeg Kasper Larsen-Rothmeier tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.