Folkets krav om afstemning om DK`s forbliven i EU!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Folkets krav om afstemning om DK`s forbliven i EU!.


Gæst

#1

2014-03-20 10:03

DK ud af EU nu

Anonymous

#2 Re:

2014-03-20 11:20

#1: - & det hellere i går end i morgen!!!!!

 

 


Gæst

#3 VÅGN OP !

2014-03-20 16:34

Kære medborgere i Danmark, det må nu stå klart at politikerne IKKE arbejder for folket men en fremmed magt og Kongehuset bruger løs af vores penge, gør din pligt som Dansker http://folkets-valg.dk/index.html ellers er vi fortabt, der er snart regler for alt, hvor blev friheden af ? Jeg kan huske gode gamle Danmark for 30 år siden, der var vi ikke med i krige og besatte andre lande.

Jeg savner dig Danmark suk :( http://www.youtube.com/watch?v=TuTviQq8cu8


Gæst

#4 Folk er dumme som en kasse sten !

2014-03-20 17:25

Regningen skal betales, når i står og græder snot ved jeres børns sygeseng, og siger: hvordan kunne dette ske ? så kig på jer selv, sådan ser en vaske ægte kujon ud.

Må gud holde hånden over jeres børn, for jeres dumhed hjælper dem ikke, AMEN.


jeg har længe råbt højt til mobil industriens håndlangere, her taler vi om det offentlige, altså kommune og stat, som af en eller anden grund har fået mundkurv på.

Der sker ikke en skid før vi alle altså HELE DANMARKS befolkning kræver lortet fjernet fra skolerne osv.

Staten skider på jer, og i sluger lorten.

http://www.skrivunder.net/stop_wifi_i_folkeskolen#form

TAK FOR KAFFE

Gæst

#5

2014-03-20 17:57

Det er hammervigtigt, at vi gør os fri af EU og bliver selvstændige igen. Som frivillig medarbeider i et tysk suppekøkken, kan jeg kun sige, at den danske regering og alle kommunale folk, ville have godt af at opleve, hvad de(n)danske regeringer er ved at indføre i Danmark, så også vi kan blive så fattige, så fattige.
I lørdags snakkede vi med en af brugerne, som fortalte, at han var uden strøm og været det i 3 uger, han havde søgt hjælp ved Caritas, men det kunne nok tage tre uger mere uden strøm. Han lignede ikke en med alkoholproblemer. Så uværdige
forhold behøver vi ikke lad os blive til del af EU.

Gæst

#6

2014-03-20 19:25

I kan sgu da ikke opkræve penge til sponsorreklame i €
Kasper Larsen-Rothmeier

#7 Re:

2014-03-20 19:39

#6: -

Nej, det burde man ikke formode..


Gæst

#8 Tænk dog strategisk

2014-03-21 00:59

Målinger viser, at der ikke findes et flertal i den danske befolkning, som vil ud af EU. Disse målinger viser også, at der findes et flertal når man lægger EU modstandere sammen med EU skeptikere, så brug dog denne viden strategisk til en sag der teoretisk kan vindes. Jeg vil underskrive denne indsamling, da jeg også ønsker Danmark ud af EU, men hvis vi ikke finder fælles fodslag med EU skeptikerne, så vil det kun gavne EU tilhængerne. 

http://www.skrivunder.net/vi_vil_have_den_frie_bevagelighed_til_afstemning


Gæst

#9

2014-03-21 12:47

ALLE der skriver under her, må kaste sig ud i valgkampen for liste N og mod Patentdomstolen - er der først sagt ja til patentdomstolen kan det ikke ændres til et nej.
Kasper Larsen-Rothmeier

#10

2014-03-21 19:07

Det har jeg i hvert fald også tænkt mig at gøre - Jeg opfordrer jer alle til at dele mindst en gang om dagen, så vi når langt ud :-)

Gæst

#11

2014-03-21 19:54

EU er ikke vores regering. Den tager ingen forbehold og er kun profitabel for østlande. Alle ser den anden vej mens landene teknisk set går i reel opløsning.

Gæst

#12

2014-03-21 20:22

Ud af EU nu

Gæst

#13

2014-03-21 20:52

Der er så mange underskriftsindsamlinger at folk efterhånden bliver træt af at skrive under, det her ønsker jeg af hele mit hjerte vi kan få igennem men uanset hvad vil det kræve at nok partier i folketinget godkender et folketingsvalg. Altså er det dybt nødvendigt at folk KUN stemmer på partier der er EU modstandere. Jeg er bange for at vi kan komme med 2 millioner underskrifter og hvis de partier vi har i regeringen ikke vil lave et folketingsvalg , så får vi det ikke.

 


Gæst

#14

2014-03-22 16:12

Lad os få den afstemning hurtigst muligt så vi igen har vor frihed uden EU åget, som kun har gjort os alle fattigere!
Tom H.A.Sørensen

Gæst

#15

2014-03-23 07:45

Det er en skandale uden lige hvordan samfundet hænger sammen ALT er forud bestemt hvorledes det skal håndteres i forskellige situationer. Vi folket ..individet HAR INTET AT SKULLE SIGE .vi kan intet bestemme intet vælge ud fra vores egen hjerte . Vi har nogle få valg muligheder ...med alvorlige konsekvenser til følge ..derfor til syvende og sidst har vi intet valg ...føler mig som hvid slave ! Kan ikke holde ud at være hvor jeg befinder mig i samfundet ...må ikkke skifte plads ..for samfundet ...tænker jeg at stikke af ! ?...så bliver jeg skudt i ryggen . Ikke kun danmark! Det meste af verden er under lup til lussetælling og vi er bare en flok myrer de bliver dikteret hvilke 2 retninger vi kan gå . ER DET AT LEVE ....I ET FRIT LAND ...HERREGUD HVAD SKAL DER DOG BLIVE AF OS

Gæst

#16

2014-03-23 20:10

EU TAR FRA OSS ALL MAKT
Kasper Larsen-Rothmeier
Gæst

#17 Re:

2014-03-24 08:08

#13: -

Jeg blev sputrgt af tv2-syd, hvad jeg forventede, at min demonstration mod GF & KH-reformen, skulle gøre godt for, hvad jeg forventede - Mit svar lød; Det nytter jo nok ikke stort på den førte politik, men hvis vi kanstå sammen, og vise sammenhold, hvis vi kan visem at VI siger stop, at nok er nok - Så kan vi som befolkning ikke gøre mere.... Det eneste du mister ved at skrive under, er 30 sekunder..


Gæst

#18

2014-03-24 12:04

Ja ud af EU nu...

Gæst

#19

2014-03-28 12:02

har altid stemt nej til eu.

Gæst

#20

2014-03-28 12:46

Til dem der stadig tror vi lever i et demokratisk samfund: Du er dum og du burde smadre dit fjernsyn og aldrig få dig et igen.. Du vil få den største befrielse fra falsk information, propaganda og frygt når du forlader tv verden..

Gæst

#21

2014-03-28 13:37

Jeg er glad for der er kræfter med samme mening snart bør vi nok vise det fysisk så de EU liderlige politikkere fatter folket er træt af deres adfærd

Gæst

#22

2014-03-28 13:39

jeg har aldrig været for et EU og bliver det heller aldrig. Vi skal bare ud af det NU

Gæst

#23

2014-03-28 14:12

Endelig nogen der gør noget , jeg har haft lysten men ingen idé til Hvordan

Gæst

#24

2014-03-28 15:01

Vi skal bare UD af det blødende hul af årsager der ikke er plads nok at remse op her...

Gæst

#25

2014-03-28 15:21

Danmark har været et godt land, det har vores forfædre været med til at opbygge, igennem mange år.