stop wifi i folkeskolen/børnehaver og vuggestuer

Forord, jeg startede denne underskriftindsamling i 2013, og den er stadig aktuel.

Hej, som du sikkert ved er trådløst teknologi ikke helt så sikkert.
Sundhedsstyrelsen råder generelt om at bruge forsigtighedsprincippet, men hvorfor gælder dette forsigtighedsprincip så ikke vores børn i skolerne og vuggestuerne ?

hvorfor har de ikke spurgt forældrene om deres børn må deltage i dette forsøg som det i sagens natur er, når man ikke kender til eventuelle langtidseffekter. Kan du se dit barn i øjnene og sige det hele er okay ?

Nürnberg-koden (1949) gælder for alle eksperimenter på mennesker, således indgår også udbredelsen af ​​5G med ny, højere RF-EMF eksponering. Alle sådanne eksperimenter: "bør baseres på tidligere viden (fx en forventning stammer fra dyreforsøg), der berettiger eksperimentet. Der må ikke udføres noget forsøg, hvor der er en a priori grund til at tro på, at død eller invaliderende skade vil forekomme; undtagen måske i de eksperimenter, hvor de eksperimenterende læger selv tjener som forsøgspersoner. "(Nürnberg kode pkt. 3-5). Allerede offentliggjorte videnskabelige undersøgelser viser, at der er "a priori grund til at tro", at der eksisterer reelle sundhedsfarer.

Forskere og læger advarer om potentielle alvorlige sundhedsvirkninger af 5G

Europarådet vedtog i maj 2011 en vidtgående resolution (1815) omkring radiofrekvent stråling fra trådløs telekommunikationsteknologi. Af hensyn til folkesundheden opfordres de 47 medlemslande til i videst muligt omfang at reducere den stråling, befolkningen udsættes for. Dette gælder særligt i forhold til børn og unge.

Frankrig vedtager ved lov at Forsigtigheds-princippet skal anvendes på elektromagnetisk stråling

Patent afslører Industriens kendskab til trådløse skadesvirkninger

Hjernekræft stiger i takt med øget mobiltelefoni

Strålingsekspert: Få trådløse teknologier væk fra børn

Kig på det på dette dokument hvor U.S. DEFENSE INTELLIGENCE AGENCY konkludere at trådløs teknologi er skadeligt, og det er i år 1976

Her under et test resultat fra The European REFLEX PROJECT hvor det klart viser hvor skadeligt trådløst teknologi er.

Screenshot_2019-10-06_at_13.09_.23_1.png

Mere information her: www.helbredssikker-telekommunikation.dk og her www.ehsf.dk

Tak fordi du tager ansvar. Man skriver under på, at man ikke vil lade staten bestemme om vores børn skal udsættes for skadeligt trådløs teknologi, forældrene skal kunne vælge det fra.
Det vores børn, IKKE statens, vi vil selv bestemme over vores tilværelse og vores helbred, og det ikke op til staten, at bestemme hvad der er sundt og usundt for folket, vi kan godt tænke selv.

Tak til Morten Julius, som har lavet www.mitfrederiksberg.dk
og alle jer andre der ligesom jeg, arbejder for at få disse informationer ud til alle mennesker.

Ved at underskrive giver jeg Din samvittighed tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.