stop wifi i folkeskolen/børnehaver og vuggestuer

Hej, som du sikkert ved er trådløst teknologi ikke helt så sikkert.
Sundhedsstyrelsen har nu  fjernet info`en på deres hjemmeside, om at man ikke kender til langtids virkningerne fra trådløs stråling på børn
men i den nye rapport som sundhedsstyrelsen læner sig op af og linker til står der:

studies on  long-term exposure to radio waves from mobile
phones are still limited, especially studies on children and adolescents.

HVOR DUMME TROR SUNDHEDSSTYRELSEN FOLK ER,
og hvis det er tilfældet, hvorfor har de ikke spurgt forældrene om deres børn må deltage i dette forsøg som det i sagens natur er, når man ikke kender til eventuelle langtidseffekter. Kan du se dit barn i øjnene og sige det hele er okay ?
Europarådet vedtog i maj 2011 en vidtgående resolution (1815) omkring radiofrekvent stråling fra trådløs telekommunikationsteknologi. Af hensyn til folkesundheden opfordres de 47 medlemslande til i videst muligt omfang at reducere den stråling, befolkningen udsættes for. Dette gælder særligt i forhold til børn og unge.

Frankrig vedtager ved lov at Forsigtigheds-princippet skal anvendes på elektromagnetisk stråling

Patent afslører Industriens kendskab til trådløse skadesvirkninger

Hjernekræft stiger i takt med øget mobiltelefoni

Strålingsekspert: Få trådløse teknologier væk fra børn

Kig på det på dette dokument hvor U.S. DEFENSE INTELLIGENCE AGENCY konkludere at trådløs teknologi er skadeligt, og det er i år 1976

Mere information her: www.helbredssikker-telekommunikation.dk og her www.ehsf.dk

Tak fordi du tager ansvar. Man skriver under på, at man ikke vil lade staten bestemme om vores børn skal udsættes for skadeligt trådløs teknologi, forældrene skal kunne vælge det fra.
Det vores børn, IKKE statens, vi vil selv bestemme over vores tilværelse og vores helbred, og det ikke op til staten, at bestemme hvad der er sundt og usundt for folket, vi kan godt tænke selv.
Tak til Morten Julius, som har lavet www.mitfrederiksberg.dk
og alle jer andre der ligesom jeg, arbejder for at få disse informationer ud til alle mennesker.

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort på vores side. Forfatteren af indsamlingen vil dog kunne se alle informationerne, som du har oplyst på denne formular.

Du vil modtage en e-mail med et link til at bekræfte din underskrift. Tjek din indbakke (og spam-mappe).