Folkeafstemning for DK ud af EU – og ind i en Nordisk Union.


Gæst

#1

2014-03-15 18:31

Ud af EU nu er det nok. Vi har ikke så meget tilfælde med denne union. Lad os holde os til norden altså hvis man kan købe billig cigaretter og bajere..

Gæst

#2

2014-03-18 00:33

Genindfør Kalmar unionen

Gæst

#3

2014-04-30 10:29

Korrekt. Danmark ud af EU. Sverige og Finland ud af EU. Større sammenhold i Nordisk Råd.

Gæst

#4

2014-10-13 17:49

Nordic Union is the way to go!!

Gæst

#5

2014-12-07 21:32

Ja, det lyder jo godt, men angiver ingen recept på hvordan denne folkeafstemning skulle kunne finde sted. Vi ved jo allerede fra Gallup-opinionsundersøgelser at ca. 50% af befolkningerne i de nordiske lande foretrækker en Nordisk Union frem for EU, hvis de havde muligheden for at stemme herfor. Med andre ord er det IKKE interesse-tilkendegivelsen der mangler. Det er HVORDAN vi får sikret en folkeafstemning. - Det gør man ved at støtte partiet Demokratisk Norden. Vi arbejder aktivt for at sikre, at der i de enkelte nordiske parlamenter vil komme partier, hvor man kan stemme sig ud af EU og stemme for dannelsen af en Nordisk Union. - Støt Demokratisk Norden https://www.facebook.com/DemokratiskNorden


Gæst

#6

2014-12-09 20:48

Jeg syntes det er en rigtig god idé til at få politikerne til at indse at Eu ikke er vejen frem, men der imod et samlet norden. (En Skandinavisk union.)

Gæst

#7

2015-05-12 17:54

At jeg har den følelse at de små skandinaviske lande bliver trynet af de store magt lande i EU, at vi bare skal følge deres regler og de nye reformer de kommer med. Vores befolkning og samfund er ikke på samme størrelse som de andre medlemmer i EU, så derfor er vi ikke egnet til at være med eller kunne følge deres regler uden at det skaber problemer i vores samfund. En Nordisk Union ville være det bedste der kan ske for de Nordiske lande, fordi vi deler de samme værdier, velfærd, holdninger, ligheder og vores historie vi har sammen.

Gæst

#8

2015-11-11 15:35

Vi får aldrig den afstemning, så mister diverse i EU, altså danske, jo en kæmpeløn. De tør simpelthen ikke, fordi de godt ved, hvordan stemningen er. Hatten af for England, de tør og de gør det.


Gæst

#9

2016-07-02 12:23

Fordi jeg mener, at dette er det bedste for Danmark og det danske folk.

Gæst

#10

2016-09-16 06:44

For meget kamp i EU landene , og dominans derfra
Små lande kæft trit og retning
Så ud af EU inden fir sent
Danmark ligger næsten bed

Gæst

#11

2016-09-16 09:46

Jeg er træt af, at andre skal bestemme, hvordan vi skal indrette vores samfund. EU har i sin nuværende form alt for stor magt.

Gæst

#12

2016-09-23 18:41

jeg er modstander af eu og har altid været det..