Vis modstand mod GMO majs

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Vis modstand mod GMO majs.


Gæst

#26

2015-09-19 19:32

Fordi jeg hellere vil betale mere for min mad end at betale læger og sundhedsvæsen for følgerne for den mad man vil forgifte mennesker med i den hellige profits navn.
Livsfarlige politikere der beslutter sig for at det er ok at gå imod alt videnskabelig forskning 99% af alle børn i DK har eksempelvis rester af sprøjtemidler i deres urin.
Og desværre rammer følgevirkningerne af denne hovedløse politik nok mest børn ældre syge og svage mennesker.og får udgifterne i sundhedsvæsnet til yderligere at forsøges , hvem er det den bedste forretning for ? Medicinalindustrien eller ?

Gæst

#27

2015-09-20 07:09

Det er skidt at manipulerer og ikke vide konsekvensen .

Gæst

#29

2015-09-20 10:35

Undrer mig bare over at denne minister vist selv har børn og efterkommere der skal leve med de virkninger at dette fatale valg.

Nogen gange undrer man sig bare !

Ihvertfald må det være et total krav at DER SKAL MÆRKNING PÅ ALT der kommer til at indeholde disse gen producerede majs.

Endnu mere grund til at vælge økologiske varer !

Gæst

#30

2015-09-21 06:19

Jeg er stor modstander af Monsantas forretningsmetoder, desuden er jeg skeptisk overfor genmodificerede produkter. Anna-Pia

Gæst

#31

2015-09-21 10:41

Lad os ikke gentage amerikanernes fejl

Gæst

#32

2015-09-21 13:42

GMO er ikke undersøgt tilstrækkeligt. De undersøgelser der er foretaget af uvildige forskere antyder at GMO-konceptet (med sprøjtegiften round up som eneste anvendlige sprøjtegift)er sundhedsskadeligt for mennekser og dyr. GMO-soja der importeres via udelandske vare og soja der importes skal banlyses i danmark pga. de skadelige bivirkninger som sprøjtegiften antydes at have. Der gambles om befolkningens sundhed. Eva Kjer Hansen er inkompetent. Andre lande har forbudt GMO allerede.

Gæst

#33

2015-09-21 20:13

Fordi det er det rigtige at gøre.

Gæst

#34

2015-09-23 12:38

Først oplysning – så en oplyst beslutning!

Gæst

#35

2015-10-24 11:11

Monsanto har for meget magt, og mine børn skal ikke være deres forsøgskaniner.