Vis modstand mod GMO majs
Kontakt forfatteren af dette andragende
Re: Lobbyarbejde
Det har du nemlig ret i - og så er det jo "eksperter", der har truffet valget. "Eksperter" kan købes for små penge i Monsanto og andres budgetter. Og så er det jo også praktisk, at de ikke er på valg i næste omgang. EU er i den retning ved at udvikle sig til en ukontrollerbar rotterede, på linie med USA. Som Robert Reich siger det: "The most important task is to get big money out of politics."
Vigtigt
GMO og dets fremmarch i Europa (nu hvor Amerikanerne er ved at få nok) bør standses med alle midler. Desvære ved den brede befolkning her hjemme bare ikke rigtigt hvad GMO overhovedet er.
Vi kan også se at denne underskriftindsamling kun har fået sølle 52 underskrifter, hvis bare vi kunne få medierne til at fokusere mere på sådane vigtige emner i stedet for at ergere sladerpresse og fokucere på kendte og hyggejournalistik.
og tænker meget på
verdens situationen
Nej til GMO= nej til mere lobbyisme fra politikkere og industri, og ja til sund fornuft og bæredygtighed på sigt.
http://youtu.be/eUd9rRSLY4A
gen modificering af naturens fødekammer hører ingen steder hjemme. Vi risikerer at det er fremtidens hvide snit på lsd. Jeg ønsker naturlige fødevarer. Og jeg er bestemt imod monsantos forsøg på at skabe fødevarer de kan patentere. Naturen tilhører ingen.
Fint nok jeg skal nok skrive under... men måske ville det være fordelagtigt at bruge de indsamlinger der allerede er her.
| This discussion has been closed. |