Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs

Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs / Beskeder / Opfordring til Corydon - pressemeddelelse / Kommentarer


Gæst

#51

2014-01-29 09:08

Hej
Jeg håber, at der på fredag bliver mediedækning, så vi kan se om Hr. Corydon er mand nok til at møde op personligt og få gang i en acceptabel debat.

MVH
Ulla Harboe

Gæst

#52

2014-01-29 09:11

Hvad med at lave en underskrift indsamling, mod bjarne, VI SER GERNE HELLE FYRER HAM og hans arogante holdning.

Søren Johansen
Gedsted

Gæst

#53

2014-01-29 09:48

Tak for dit engagement og gåpåmod, i denne gakke situation, kærlig hilsen Lotte

Gæst

#54

2014-01-29 10:01

Godt gået Christian.
Corydon opfører sig som en person der alene vide - der alene kan - der alene bestemmer. Han har fyld stændig glemt, at det er et demokratisk land vi lever i.

Gæst

#55

2014-01-29 10:16

Hej Niels Christian.
Det er rigtigt godt gået og tusind tak for initiativet. Jeg har dagligt fuldt udviklingen på underskriftsiden og på intet tidspunkt er tælleren gået i stå. Her og nu (onsdag, kl. 11,13) er antallet 184.521 og fortsat stigende.
Dit bidrag til pressen er fint og held og lykke med overdragelsen af underskrifterne på torsdag.
vh
Flemming Thornæs

Gæst

#56

2014-01-29 10:21

Tusind tak for dit initiativ.

Gæst

#57

2014-01-29 10:23

Bjarne Coridon ønsker debat- men kan ikke tabe ansigt - det er "det" der betyder mest for ministeren - PT.

Gæst

#58

2014-01-29 10:27

TUSIND TAK FOR DIN INDSATS, SOM VI ANDRE HAR KUNNE SPRINGE TIL!! GODT GÅET

Gæst

#59

2014-01-29 10:32

Jeg syntes det er meget bekymrende at finansmisteren ikke vil komme ind på hvad hvem og hvordan forhandlingerne har forgået. Han begrunder det med at det er privat selskab, ja det er det da , men han må jo ikke glemme at han forhandler med Goldman Sachs om salg af et firma der ejes af alle Danske skatteydere det vil sige den Danske befolkning.

Gæst

#60

2014-01-29 10:38

Gælder landets love ikke for regeringen? Hvordan kan man være så dobbeltmoralsk at jagte danskere med penge i skattely og så samtidig sympatisere med det. Lad Dong og det danske elnet blive på danske hænder - det er jo os der kommer til at betale alligevel. Evt. nye investeringer i vindmølleparker kan jo laves ved ny selskabskonstuktion.

Gæst

#61

2014-01-29 10:47

Tak for dit flotte initiativ og held og lykke d. 30

Gæst

#62

2014-01-29 11:06

Hej Alle.
Jeg er glad for, at Niels Christian har taget initiativet til denne underskriftindsamling og det er mit håb, at det kan lykkes og få stoppet det her vanvid. Jeg er dog bekymret for, at det her bliver gennemført. Når det bliver gennemført, så må vi se hvad der så kommer ud af det.

Men helt klart skal det stoppes med alle midler.

Hilsen John Sander

Gæst

#63

2014-01-29 11:36

Hvis ca.100 mennesker på Christiansborg, kan overhøre og forbigå ca.170000 underskrifter,og den modvilje der er,af salget af aktier i Dong,har demokratiet fuldstændigt spillet fallit, og har udviklet sig til en diktator stat,hvor få bestemmer og modsiger sig flertallet i befolkningen

Gæst

#64

2014-01-29 11:43

Til N. C. Cederberg
Du skal have tak for et flot stykke arbejde. Jeg håber Corydon er så fornuftig at forstå meningen af alle disse underskrifter.!!
Med venlig hilsen
Lissan Anita Arp

Gæst

#65

2014-01-29 12:17

Hej Niels Christian Cederberg.
Tak for din indsats! Det er et meget konkret og dækkende brev du har formuleret til finansministeren, og jeg håber at han har mandsmod nok til at modtage dig når du som anmeldt vil aflevere ca 170.000 danske borgeres underskrifter, hvor borgerne tilkendegiver at de ikke ønsker at dele af Dong sølges til Goldman Sach.
MVH Ulla Breiling (Klok)

Gæst

#66

2014-01-29 12:18

-Tak for dig NC, skræmmende at de tillader sig at være fløjtende ligeglade, men måske der er plantet et frø, måske folk i folketinget der gerne vil have Danmark i en anden retning føler sig bestyrket og støttet og får lidt mere energi en anden gang, kan se det kan lade sig gøre at samle de bekymrede....

Gæst

#67

2014-01-29 12:19

Kære Niels Christian Cederberg

TUSIND TAK for dit fremragende initiativ. Det er måske ca. 3 uger siden jeg gik med en knugende fornemmelse i maven af raseri over hvordan denne regering kunne vælge at sælge dele af DONG til Goldman Sachs. Og takket være dette initiativ - sammen med flere andre - så oplever jeg nu, at jeg er IKKE alene!

Med mange hilsner

Margit Velsing Groth

Gæst

#68

2014-01-29 12:35

Niels Christian.
Så flot et stykke arbejde du har lagt i dette her.
Stort tillykke med det flotte underskrift indsamling, Så godt gået.
Nu kan ham Corydon da ikke lukke øjnene for dette vanvid han har gang i.
STORT TILLYKKE Niels Christian.

Gæst

#69

2014-01-29 12:37

Jeg synes det er et rigtig godt initiativ og du skal ha' stor ros for dit arbejde.
Desværre tror jeg bare at ministeren er iskold som han har været i så mange andre sager, hvor han har tromlet sine meninger igennem. Lad os krydse fingre for, at han denne gang er klogere..

Gæst

#70

2014-01-29 12:38

Tak til dig, Niels Christian Cederberg,for det fantastiske initiativ, du har taget. Jeg håber inderligt, at beslutningen om salget vil blive ændret.

mvh Anne Juul Jensen


Gæst

#71

2014-01-29 12:47

Flot initiativ, Niels..

Gæst

#72

2014-01-29 13:03

Kære Niels Christian Cederberg
Er du arrangegør af demonstrationen og er det dig der melder ud at Dansk Folkeparti ikke må gå på talerstolen, så fortryder jeg at have underskrevet. for det er ikke iorden at udelukke nogen det bør og skal være demokratisk at demonstrere. det er ikke iorden at lufte sine politiske patier eller antipatier i denne sammenhæng
med venlig hilsen
Birgitte Boehm
birgitte.boehm@gmail.com

Gæst

#73

2014-01-29 13:08

Hvis Corydon siger "vi bliver nød til at lave en aftale, fordi vi er så langt i processen at vi er bundet af deres tilbud" så kan du sige "ja, det er nok rigtig nok, men i kan stille det hele på pause og da Goldmans tilbud løber ud i august, så kan i gå i gang med et nyt forløb der. I kan bede dem der skruer tilbud sammen nu til at tilbudsfristen skal være 1/1-15". jf. aftaleloven.

Gæst

#74

2014-01-29 13:09

Kære Niels Christian, Tak fordi du har brugt din tid på en sag, som har så mange borgeres interesser.
Kh. Benedicte

Gæst

#75

2014-01-29 13:16

Kære Niels

Flot brev som du her har stillet til Bjarne Corydon.
Det næste er meget spændende, hvilke politiske reaktioner der efterfølgende kommer, af denne underskriftsindsamling.
Det ulmer meget i SF, noget hos Socialdemokraterne og de Radikale. Med så stor en opbakning fra befolkningen, kan man håber der samtidig er politikkere på Christiansborg, der kikker indad og ikke stemmer for salget af DONG.
Det er mit håb, at når du aflevere underskrifterne, at regeringen om muligt kommer på andre tanker, stiller forslaget i bero, således det kan blive gennemgået igen.