Pointblogstopforringelser

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Pointblogstopforringelser.


Gæst

#1

2013-12-29 20:27

støt om om denne underskrift indsamling da vi er mange der er blevet jaget ud af bloggen som nu kun er for betalende skriver det skal være for alle og være point givende

Gæst

#2

2013-12-30 08:42

Syns det er virkelig dårligt at de nu dropper point bare fordi man ikke er vip
Bogfeldt

#3 Bare for meget - her er en sviner til firmaet

2014-01-02 20:36

Kan du ikke tåle grimme ord, så bør dette IKKE læses. Det er nu engang min mening og holdning om Point-siderne indtil de ændrer det tilbage til ORDENTLIGE SIDER!

Jeg tror sgu aldrig jeg har været mere skuffet over Point-siderne, for dette er da det laveste jeg længe har set. Magnus startede netop PointShop op for at folk med ikke så mange penge kunne tjene point og få lidt ekstra ud af det senere hen.
Jeg har ikke noget imod at betale for VIP for at tjene lidt mere, men jeg har bare ikke råd til at betale for det hver eneste måned, da jeg ikke skriver alle indlæg. Og lige for tiden har de jo også pillet PointTrade ned og det var sådanset der jeg fik flest point og de sølle 10 point man fik for at læse deres rådne mails, dem har de også pillet af, for det må da virkelig have ruineret det der KÆMPE overskud fra 2012.
Hvis de har et underskud her for 2013, så er det da fordi de har fuck'et godt og grundig op i det hele og folk som ellers betalte, er holdt op og gået over til perioder. Eller så er Magnus bare blevet ENORMT pengegrisk, det er de absolut eneste to muligheder jeg kan finde. Men synes det er så grotesk og ikke mindst SVINSK overfor folk som jeg selv som har været her siden PointShop blev lanceret og støttet dem i alle de år både som "fattig" (læs: Ikke rig) alm bruger, men OGSÅ som mindre "fattig" (læs: stadig ikke rig, men en bedre måned) betalende i perioder og dermed også bidraget til de pænere tal. Så når man nu ikke har en bedre måned, så bliver man røvrendt på det groveste.

Dette bliver skrevet her, da jeg ikke vil skrive et blogindlæg og dermed skal dæmpe på mine ord, for de hører med i denne besked da jeg er pænt tosset på dem og deres forbandede ændringer. Jeg mener nu engang stadig at de har sagt at der er en måneds varsel før ændringer må tages i brug, men deresegne regler skider de jo også højt og flot på.

Gæst

#4

2014-01-05 13:52

Jeg synes at hvis man skal lave en side som pointblog der er et udmærket initiativ ellers så skal man gøre det ordentlig og ikke halvt som de gør det nu med konstante forringelser. For et vip koster altså 270 kr og det mange penge og at udelukke ikke vip er da ikke smart og det de har gjort med gavekortene de kan jo ikke tjene op til dem mere. De har lukket pointtrade og kampagnerne får man heller ikke point for mere ej heller venneerhvervinger. Få styr på det pointblog man gør noget helt og ikke kun halvt det min mening.