Sikkert kryds ved Damhussøen NU!

Sikkert kryds ved Damhussøen NU! / Beskeder / TAK! / Kommentarer


Gæst

#1

2013-10-26 06:09

Hvor er det godt at du skaber fokus på det kryds, jeg er opvokset i Valby og har altid hadet det kryds, og ikke mindre nu hvor mine børn skal passere igennem det. Mit ønske er at det bliver lavet om til en rundkørsel, det er bevist at at der sker færre uheld i dem.

Tak for et godt initiativ:-)

Med venlig hilsen Rikke

Gæst

#2

2013-10-26 08:16

Rigtig godt, men der sker intet. Se på krydset ved Gladsaxe Rådhus, som har adskilt bløde og hårde trafikanter igennem rigtig mange år.  Her er en lysreguleret Rundkørsel, som tidligere har været der, nok løsningen.
Og så er der snart kommunevalg. Ved du, hvem som går ind for sanering af krydset.
Måske en civil "ulydelighedskampagne" kan sætte fokus på vores yderst farlige kryds, - måske også med FCK og andre, som benytter det. En spærring, fakkeltog eller andet som kan vække medier og politikeres opmærksomhed?

Skauge/PBV 203


Gæst

#3

2013-10-27 07:52

Ja jeg er med med på at vi så må igang med at aktionere i krydset. Det er helt urimeligt at sikkerheden ikke prioriteres her. Jeg er meget skuffet over politikerne. Tænk at de spilder tiden på at holde møder omkring problemer der aldrig bliver løst. Skuffende for demokratiet at de folkevalgte nedprioriterer børns og voksnes trafiksikkerhed.
Sofie

#4 Tak for initiativet

2013-10-28 08:12

Tak fordi du gider kæmpe kampen. Vi er nogle der bakker op med underskrifter.Et farligt kryds for både børn og voksne.