Stop-Medie licens

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Stop-Medie licens.


Gæst

#26

2015-02-03 23:55

jeg er 24 ikke 90 jeg gider ikke betale for ders gamle mans pis

Gæst

#27

2015-03-23 10:45

DR - magen til udueligt tv selskab skal man lede længe efter.

De har en indtægt på over 4 mia. om året, men leverer en programflade der kan laves for et mindre millionbeløb. Derudover mener de at de har ret til at afkræve licens på 2600 kr om året af dig, bare du har en smartphone.

Værre er, at det er nødvendigt at have en netforbindelse idag for at kunne kommunikere med det offentlige - og har man en netforbindelse, mener DR også at de er berettiget til at afkræve licens -  oveni hvad du i forvejen betaler internetudbyderen for dit internet-

Hvis i er trætte af det DR leverer (eller mangel på samme) gør jer selv den tjeneste og afmeld licensen. Det er nemt og hurtigt.

http://farvellicens.dk/


Gæst

#28

2015-08-26 11:32

licensen er udelukkende for DR som blev skabt dengang de var den eneste kanal. det er de ikke mere og den skal derfor fjernes så kan de konkurrer med de andre kanaler som de burde

Gæst

#29

2015-10-18 19:13

Hvis DR skulle finansieres som de andre kanaler, ville de måske tænke mere over, hvad de bruger pengene til

Gæst

#30

2015-11-15 13:22

Det er urimeligt, at folk der ikke benytter DR'S service, tvinges til at betale licens. Der burde være brugerbetaling i stedet.

Gæst

#31

2016-08-05 18:49

fordi jeg ikke gider glo på dr's kanaler. for det første laver de sindsyg dårlig tv og for det andet er jeg ikke interesseret i at betale for at andre kan glo på deres dårlige programmer.